Inaktuell perzzon91 | Medlem ansökning

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

perzzon91

Icke Medlem
Meddelanden
2
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561199186503933/

Vad är ditt namn i verkligheten? karl

Vad är ditt discord namn? perzzon91#6649

Vad är ditt födelsedatum? 4 November 2007

Berätta om din karaktär. När han var liten så hade han det jobbigt i skolan för han har dyslexi.
Och Blev mobbad. När han kom hem så var hans pappa full och hans mamma var sjuk.
Dom hade det jobbigt med pengar så hans pappa tog ut all ilska mot han så han hade blåmärken över hela armarna och skärsår i kroppen. När han kom till skolan så fråga lärarna
vad som hänt men han sa att han ramlade på sin cykel. Men en dag när han kom hem så var hans mamma döende på soffan och hans pappa satt bar och kolla på. Så Rasmus ringde 112 och ambulansen hann inte dit i tid. Rasmus kunde inte sova på flera nätter Han gick inte till skolan. och hans pappa slog han och tvinga han att göra saker han inte ville. Men en dag hade han nog så han tog hans pappas pistol och sköt pappan i huvudet och drog. Rasmus levde på gatan i 2 år. Men en dag så kom en personal på ett barnhem och tog med han dit han bodde där i 4 år han klara skolan rätt bra. När han tog studenten så flyttade han in till en lägenhet och skaffa ett jobb. Rasmus har ett stor intresse för bilar och motorcyklar. Han tycker om mat och älskar att köra fort.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? För de är en bra server med bra staffs som lägger ner mycket tid på servern och försöker att göra de så bra för spelarna som möjligt som om de är fuskare inne tar dom de på alvar och bannar dom samma sak med oseriösa folk som åker runt och vdmar. Jag kommer även bidra med en bra fungerande rp som jag hoppas att folk tycker om. Även att de är en bra server som jag vill utveckla min rp på och ha kul med andra folk.

Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? Bra sqript sceriösa folk. De är folk inne hela tiden. Och att staffs/andra med mod tar servern på alvar och lägger ner mycket tid på den som fixa saker som inte fungerar som det ska exempel om de är ett sqript som har buggat eller nåt.

Hur hittade du Unive? Igen om en kompis som sa att servern va bra så jag testade och tyckde samma sak och igenom en sreamer.

Vad har du för mål med ditt rollspel? Att skaffa nya kompisar och att p med andra. Lära känna nya personer och ta till mig av doms rp kunskaper.

Vad har du som mål att uppnå på Unive? Skaffa nya kompisar lära känna andra skaffa nån cool bil7/motorcykel.

Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? nej.

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka