Nekad perzzon91 | Medlem ansökning

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

perzzon91

Icke Medlem
Meddelanden
2
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561199186503933/

Vad är ditt namn i verkligheten? karl

Vad är ditt discord namn? perzzon91#6649

Vad är ditt födelsedatum? 4 November 2007

Berätta om din karaktär. När han var liten så hade han det jobbigt i skolan för han har dyslexi.
Och Blev mobbad. När han kom hem så var hans pappa full och hans mamma var sjuk.
Dom hade det jobbigt med pengar så hans pappa tog ut all ilska mot han så han hade blåmärken över hela armarna och skärsår i kroppen. När han kom till skolan så fråga lärarna
vad som hänt men han sa att han ramlade på sin cykel. Men en dag när han kom hem så var hans mamma döende på soffan och hans pappa satt bar och kolla på. Så Rasmus ringde 112 och ambulansen hann inte dit i tid. Rasmus kunde inte sova på flera nätter Han gick inte till skolan. och hans pappa slog han och tvinga han att göra saker han inte ville. Men en dag hade han nog så han tog hans pappas pistol och sköt pappan i huvudet och drog. Rasmus levde på gatan i 2 år. Men en dag så kom en personal på ett barnhem och tog med han dit han bodde där i 4 år han klara skolan rätt bra. När han tog studenten så flyttade han in till en lägenhet och skaffa ett jobb. Rasmus har ett stor intresse för bilar och motorcyklar. Han tycker om mat och älskar att köra fort.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? jag kommer bidra med ett bättre rp så jag är erfaren och online så ofta jag kan så tror jag att jag hade kunnat skapa roliga scenarion med ny människor och helt enkelt utveckla rp upplevelsen så att man kan få sig ett skratt även i tuffa situationer då jag är en person som skämtar om en hel del saker och höjer stämningen ooc och ic, Jag sköter mig alltid efter de regler som finns och om jag skulle bryta någon av de av misstag så vill jag hellre sitta med en mod och prata om det än att lämna servern och gå vidare (kort sammanfattat jag reder ut mina problem istället för att springa från dem), Jag har spelat mycket rollplay vilket jag tycker är viktigt för att en server ska hålla standard, Jag har svårt att säga vad jag bidrar med men jag skall göra allt jag kan för att det ska gå bra nu med en ny start.

Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? Bra sqript sceriösa folk. De är folk inne hela tiden.

Hur hittade du Unive? Igen om en kompis som sa attt servern va br oh jag tstade och tyckte samma sak.

Vad har du för mål med ditt rollspel? Att bli rik och krim och kanske gå med i ett gäng.

Vad har du som mål att uppnå på Unive? Mitt mål är att bli bättre och att kunna ha kul med alla spelare på serven och att kunna hjälpa till i samhället på Unive.

Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? nej.

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja

Tillbaka