Accepterad perzzon91. | Ban Överklagan [LingLing]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

perzzon91.

Icke Medlem
Meddelanden
47
Reaction score
4
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/id/perzzon91/

Ditt Hex-ID: 11000014916e8fd

Vad är din discord tagg? PERZZON#6649

Vem var det som bannade dig? LING LING

Bild på banmeddelande: image.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? för jag var dum och bad en v om revv

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. jag var borta i 2 sek sen kommer jag tillbaka till att jag dött och var rädd för för att jag hade blivit lootad på mina grejer som jag hade i mitt iv.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. det var inte en felaktig eftersom det var jag själv som bad om revv te min chef och jag fattar att det är nått väldigt dumt och det ska absolut inte hända igen.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. japp några gånger men de flesta av dem är felkaktiga runt 80% av dem är de. Sen resterande banns är väl där jag har gjort nått regel brott

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? jag hade kunnat rpa mig fram istället för att be min chef om revv för om jag ej hade gjort det så hade jag aldrig blivit bannad.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Att aldrig be om revv om jag inte har klipp på händelsen och rpa mig fram i förtsätningen. Som att vänta på att sjukvårdaren kommer eller att någon hittar mig och tar mig te sjukan. Jag har även lärt mig av att inte stå afk för om jag inte gjort det så hade jag heller inte dött.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? japp det gör jag MVH PERZZON.

är medlem krim vet inte varför det står att jag är icke medlem

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka