Accepterad perzzon91. | Ansökan till Servervakt [Borzy]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

perzzon91.

Icke Medlem
Meddelanden
47
Reaction score
4
Vad är ditt namn i verkligheten? karl

Vad heter du på discord? perzzon91#6649

Ange ditt födelsedatum 4 Oktober 2022

Beskriv din dagliga aktivitet. Jag går till skolan på morgenen och när jag kommer hem så pluggar jag oftast några minuter sedan sätt6er jag mig och spelar m jag inte drar ut och är med någon polare.

Hur länge har du varit medlem på Unive? vet inte riktigt men runt 1 år.

Hur många gånger har du blivit bannad/avstängd (Bifoga Bild) 19 men 50 till 60% av dom är felaktiga.

Har du tidigare varit blacklistad? Nej

Förklara vad för uppgift en servervakt har. En servervakt har i uppgift att underlätta för staffsen exempel på de kan va att vi kanske är att man är i ett scnario och de står en bil i väggen och man hinner inte skriva report så kan vi själva dv dom eller om man gör ett bank rån och de kommer in en annan spelare på cyckel och bara lallar almänt så kan vi kicka den personen eller till och med svbanna den personen i 1 timme den kan även förlängas om denna personen pratar occ eller gör något grovt regel brott.

Varför vill du bli servervakt på servern? Jag vill bli servervakt för att kunna hålla koll på läget medans jag rpar även för att hjälpa staffsen med att få bort dom som är bara inne för att förstöra för andra även hjälpa tilll med alla andra bilar som står. Jag vill även kunna hjälpa folk som dog av bugg eller om de var någon som missklicka och råkar döda personen i ett scenario både i den kriminella rpn.

Berätta sammanfattat vad korruption och abuse är och hur de kan förekomma på olika sätt som servervakt. Koruption är nästan samma sak som abuse och det är när man använder sina perms för sin egna fördel exepmel på det kan vara att man använder toogleid i ett skott scenario eller att man revvar sig själv i ett skott scenario. De kan även vara att man revvar sin kompis för att han eller hon har dött i ett scenario eller en bilolycka eller om de va något annat

Tillbaka