Nekad peruanen | Medlem ansökning [chickendinner2]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

peruanen

Icke Medlem
Meddelanden
1
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? William

Vad är ditt discord namn? Peruanen

Vad är ditt födelsedatum? 7 Oktober 2008

Berätta om din karaktär. Min karaktärs namn är peter erikson jag är född 2000 oktober 7 och är 23 år gammal.

jag har haft en bra uppväxt med både mamma och pappa. jag gillar att spela fotboll och att umgås med vänner.
Jag är en snäll och kramgod männsika som ser det bästa i alla personer.
Jag är ett barn med stora framtids visoner. Min dröm är att kunna följa min fars fotsteg och bli polis.

Min mamma jobbar som städare inom ett företag som gör bilar. Jag föddes med en nedsättning som gör att jag stammar lite ibland. Jag har haft en bra barndom och jag har haft mat på bordet eftersom mina föräldrar är bra på att hantera pengar.

Jag har bra betyg och är en väldigt skötsam person. Jag är väldigt social, glad, snäll och inte konflikt rädd jag skullle också säga att jag sätter ner foten nät det behövs.

Vad kan du bidra med till serverns RP? jag skulle säga att jag kommer bidra med mycket positiva saker bland annat rolig Rp samt seriösa scenario. jag skulle också säga att jag är bra på att kommunicera med andra spelare.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Det är att det ska bli roligt för alla spelare. Om jag är kriminell kan jag inte lyckas råna banker hela tiden utan jag måste förlora nån gång.

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? ja

Har du någon erfarenhet inom rollspel? ja, jag vet vad det är men jag behöver lära mig regler.

Heter du samma på discord som på steam? Nej

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Jag har spelat påa ndra severs tidigare och jag är en bra lagspelare

Tillbaka