Nekad Persson8787 | Medlem ansökning [LKN5]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Persson8787

Icke Medlem
Meddelanden
1
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Viktor Persson

Vad är ditt discord namn? Persson8787

Vad är ditt födelsedatum? 31 Januari 1990

Berätta om din karaktär. Carl Ohlsson föddes 1984 i Halmstad, präglat av föräldrar med missbruksproblem. Carl har 2 systrar och en bror systrarna heter Sara och Hanna och brodern heter Björn. Carls största intressen är fordon och elektronik. Men uppväxten ledde honom snabbt in på den kriminella banan istället för att sköta skolan, och efter att ha avtjänat 3,5 år i fängelse dömd för för narkotikabrott och olagligt vapeninnehav år 2001, bestämde han sig för en ny början.
Efter frigivningen flyttade Carl till staden unive för att påbörja sin lite mer lagliga karriär framåt.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Det jag kan bidra med till servens RP är att spelar realistiskt följa regler osv.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Man ska inte vara självisk och om man är två så ska man tänka på oss båda.

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? Ja, Det har jag Exempelvis: RDM Är att man dödar folk utan en anledning, CopBaiting betyder att man försöker medvetet att få polisens uppmärksamhet. FEARRP betyder att man ska värna om sitt eget liv, VDM betyder att man kör över någon utan anledning.

Har du någon erfarenhet inom rollspel? Ja, Lite jag har spelat lite rollspel innan.

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Nej :)

Senast ändrad:
Nekad. Utveckla din karaktärsbeskrivning samt vad du kommer bidra med till serverns RP. Du kan ansöka igen om 24h. Lycka till nästa gång!

Din Medlemskaps ansökan har Nekats.
Tråd flyttas till Medlemskap Ansökningar - Arkiv

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka