Persson24 | Whitelist ansökning

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Perra

Icke Medlem
Meddelanden
11
Reaction score
0
Användarnamn: Persson24

Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198885303352/

Vad är ditt Hex-ID? 76561197964265196

Hur gammal är du? 16+

Berätta om din karaktär. Min karaktärs namn heter Konrad Smith 33 år. Hans barndom har varit väldigt tuff och det är därför han är där han är i livet. Konrad blev misshandlad som ung av sin Pappa då han var Alkoholist. Det har påverkat Konrad redan som liten då han hållde på Sälja Narkotika och Sno moppar och annat. Positiva saker om Konrad är att han aldrig Golar, lojal och sviker aldrig sina bröder. Negativa saker Har svårt för att lita på nytt folk, Kan vara glapp i käften och dålig på sin Ekonomi.

Varför ska just du bli whitelistad? Är en seriös RP spelare som vill skapa Roliga och seriösa scenarion inte bara för mig utan dom som e delaktiga i det. Kommer kunna vara väldigt aktiv på serven vilket jag tycker är jätte viktigt om man ska spela på en bra server och seriös. Som sagt är 17 bast men har bara spelat på 18 + servar som GKRP, SKRO, STRP, coloursNet RP och Revelotion.

Hur många timmar har du på FiveM? på det hära kontot har jag 450 timmar tror jag men har haft ett till där jag hade 800 timmar men det blev hackat.

godkänd

hej, du har blivit godkänd då du har skrivit utförligt samt har lagt mer tid på din ansökan.

du är välkommen att sätta dig i väntar på whitelist då vi kommer fråga några snabba grund frågor såsom, vdm, powergamin osv.

tack för du har valt multistaden rp

Med vänlig hälsning pluto

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka