Nekad Persson03 | Ban Överklagan [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Persson03

Icke Medlem
Meddelanden
6
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/id/Persson03/

Ditt Hex-ID: 110000118a3579a

Vad är din discord tagg? persson1337

Vem var det som bannade dig? Ingen bannade mig, blev nog autobannad.

Var är du bannad? FiveM Servern

Bild på banmeddelande: image_2023-07-24_205423056.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag tror att jag blev autobannad på servern på grund av mitt fuskande på andra servrar. Jag förstår nu att mitt felaktiga beteende, oavsett på vilken server det ägde rum, kan påverka min status och trovärdighet inom hela spelgemenskapen.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Försökte logga in nu idag och såg att jag var bannad.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag förstår att jag har blivit autobannad på er server och jag respekterar serverns regler mot fusk. Jag vill dock framhäva att jag inte har fuskat på den här specifika servern. Den nuvarande bannen känns felaktig eftersom jag inte har begått något fusk eller brutit mot era regler.

Jag vill betona att jag har förståelse för vikten av en rättvis och balanserad spelgemenskap och jag är fast besluten att spela enligt reglerna. Om det finns några frågor om mitt agerande eller misstankar om fusk på servern, är jag mer än villig att samarbeta och förse er med den information ni behöver för att klargöra situationen.

Jag hoppas innerligt att ni kan granska min överklagan noggrant och återställa mitt konto på servern. Jag ser fram emot att fortsätta bidra till en positiv spelupplevelse och följa era regler på ett ansvarsfullt sätt.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag har tidigare erfarenhet av att ha blivit bannad på Unive på grund av emote abuse. Jag har efter den händelsen verkligen tagit till mig den viktiga läxan om att respektera serverns regler och att inte utnyttja funktioner på ett sätt som stör spelupplevelsen för andra.

Sedan den banen har jag reflekterat över mitt beteende och insiktsfullt förstått hur viktigt det är att bidra till en positiv och välkomnande spelgemenskap. Jag är fast besluten att inte upprepa liknande misstag och att agera på ett ansvarsfullt sätt inom servern.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? I efterhand inser jag att mitt felaktiga beteende, där jag fuskade på andra servrar, var fullständigt oacceptabelt och inte på något sätt rättfärdigade mina handlingar. Jag tar fullt ansvar för de dåliga valen jag gjorde och för den skada jag orsakade genom att bryta mot reglerna på andra servrar.

Om jag hade kunnat göra annorlunda skulle jag ha avstått helt från att fuska på någon server. Istället borde jag ha upprätthållit en etisk och respektfull attityd gentemot spelgemenskapen och följt reglerna för varje server jag spelade på.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Min ban har gett mig en viktig lärdom om vikten av att spela ärligt och respektfullt inom spelgemenskapen. Genom mitt felaktiga beteende, där jag fuskade, insåg jag att det inte bara underminerade spelupplevelsen för andra spelare, utan det gav mig inte heller den tillfredsställelse som jag hoppades på genom att fuska.

Jag har lärt mig att fuska inte bara är oetiskt och skadligt för spelgemenskapen, utan det minskar också själva glädjen och spänningen av att spela. Genom att få en andra chans efter min ban, även fast jag nu inte fuskat på den här servern, är jag fast besluten att spela på ett rättvist och ärligt sätt och uppleva spelet på dess riktiga och mest berikande vis.

Jag har verkligen reflekterat över mina val och är tacksam för möjligheten att ha lärt mig av dessa erfarenheter. Jag ser fram emot att bidra till en positiv spelupplevelse för alla och att vara en ansvarsfull och respektfull medlem av spelgemenskapen på denna server.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka