Nekad persson. | Medlem ansökning [stickre]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

persson.

Icke Medlem
Meddelanden
22
Reaction score
2
Vad är ditt namn i verkligheten? Neo Persson

Vad är ditt discord namn? perra#7837

Vad är ditt födelsedatum? 24 Juli 2024

Berätta om din karaktär. Johan föddes och växte upp i den lilla staden Sundsvall i norra Sverige. Redan som barn visade han ett stort intresse för allt som rörde motorer och mekanik. Hans far, som också var bilmekaniker, tog ofta med honom till verkstaden, och det var där Johan lärde sig grunderna i bilmekanik. Efter att ha gått ut gymnasiet med inriktning mot fordonsmekanik började Johan arbeta heltid på sin fars verkstad. Efter några år av hårt arbete och lärande bestämde han sig för att söka nya äventyr och möjligheter, vilket ledde honom till Usa. Johan är en genuin och pålitlig person. Han är alltid redo att hjälpa sina vänner och kunder, och hans omtänksamma natur gör honom omtyckt av många. Trots sitt lugna och vänliga yttre har han en stark beslutsamhet och en otrolig arbetsmoral. Johan älskar att arbeta med sina händer och finner stor tillfredsställelse i att lösa komplexa mekaniska problem. Han har också en skarp humor och gillar att skämta med sina kollegor i verkstaden.Johan arbetar på en populär bilverkstad i centrala Chicago. Verkstaden är känd för sin skicklighet och pålitlighet, vilket har gett Johan ett gott rykte i staden. Han hanterar allt från enkla oljebyten till avancerade motorreparationer och modifieringar av sportbilar.När han inte är på verkstaden spenderar Johan gärna tid med sina vänner och familj. Han är en passionerad bilentusiast och älskar att delta i bilträffar och racingevent. Johan äger också en klassisk Mustang från 1967 som han har renoverat från grunden och stolt visar upp på olika utställningar. Förutom sitt intresse för bilar tycker Johan om att fiska, vandra i naturen och laga mat. Johan är en mästare på bilmekanik. Han har djup kunskap om motorer, transmissionssystem, elektriska system och allt däremellan. Hans skicklighet sträcker sig även till att kunna modifiera och trimma bilar för racing och andra specialändamål. Han är också en duktig svetsare och har ett öga för detaljer som gör att han alltid levererar högkvalitativa reparationer. Utöver sina tekniska färdigheter är Johan en utmärkt problemlösare och kan tänka snabbt på fötterna när oväntade problem uppstår. Johans långsiktiga mål är att öppna sin egen bilverkstad och bygga ett team av likasinnade mekaniker som delar hans passion för bilar och service. Han vill också fortsätta att förbättra sina färdigheter och hålla sig uppdaterad med de senaste teknikerna inom bilindustrin. På ett personligt plan drömmer Johan om att en dag kunna bygga och tävla med en egenbyggd racebil i ett stort lopp.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kommer att bidra till en väkldigt hög och seriös rp nivå eftersom jag har mycket erfarenhet och jag vill bli polis så jag kommer att bidra till rolig ovch väldigt social rp på hög nivå

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att man inte bara spelar för att man själv ska ha roligt att man alltid ska spela att motparten också ska ha roligt tex att man måste inte vinna ett scenario för att de ska vara ett roligt scenario

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? JA, suntförnuft den viktigaste enligt mig, powergaming, rdm, wdm där är några.

Har du någon erfarenhet inom rollspel? JA jag har väldigt mycket erfarenhet då jag har sjukt många timmar på de och har spelat på unive tidiagrte

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Nej tror inte det

Nekad.
Anledning:
plagierad text.

Du får ansöka igen om 24h. Lycka till nästa gång!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka