Nekad Persson | Medlem ansökning [Bogha1]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Persson..

Icke Medlem
Meddelanden
7
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198881627102/

Vad är ditt namn i verkligheten? Hugo

Vad är ditt discord namn? Persson#2006

Vad är ditt födelsedatum? 20 December 2006

Berätta om din karaktär. Han har haft det väldigt bra under sin uppväxt och största intressen är bilar och motorer och även gillar när saker blir spännande
och har väldigt bra humor.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? Jag vill bli medlem på unive för att jag gillar rp communityt och vill vara en större del och spela en större roll i server.

Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? Att det finns så mycket jag inte gjort och att det händer ofta saker.

Hur hittade du Unive? Många kompisar,streamers och youtubers spelar på servern och då ville jag je det ett försök och tyckte om server.

Vad har du för mål med ditt rollspel? Att jag ska spela en stor roll och ha det så roligt som jag kan.

Vad har du som mål att uppnå på Unive? Att bli en stor karaktär som många vet om vem han är.

Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? Nja jag har väl testan några olika serverar men där e det mycket fail rp och man får ingen hjälp om man behöver de.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka