Nekad persson. | Medlem ansökning [bizzy]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

persson.

Icke Medlem
Meddelanden
22
Reaction score
2
Vad är ditt namn i verkligheten? Neo

Vad är ditt discord namn? Perra#3517

Vad är ditt födelsedatum? 4 November 2006

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Alex Perra och han är född och uppvuxen i Sverige men har rötter från Polen. Hans uppväx har vart väldigt bra då hans mamma var sjuksköterska och hans pappa Polis och Alex har varit duktig i skolan i alla år och har bestämmt sig för att plugga vidare för att sedan bli polis i en framtid som han drömmer om. Men under tiden han bott hemma så gillar han att vara med sin allra bästa kompis Adrian razik och dom älskar att spela fotboll med varandra på fritiden.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kommer kunna bidra till rolig och social rp med en hög rp nivå som är väldigt brea då jag har väldigt mycket erfarenheter inom rp då jhafg har över 1000h på justr rp och mer än hälften av dom är på unive.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att båda parterna ska ha roligt lixom att inte bara döda sedan loota tex att man gör ett utdraget scenario som är bra så det blir roligt för båda parterna ooavsett om man vinmner eller inte

Hur hittade du Unive? Spelade på den förut när jag speal rp men slutade ett tag men vill tillbaka nu så kännde att Unive är helt perfekt för mig

Tillbaka