Nekad persson. | Chef-jobb ansökan [Swedie]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

persson.

Icke Medlem
Meddelanden
22
Reaction score
2
Vilket chef-jobb vill du ansöka till? Brittas sport och lyx bilar

Vad heter du IRL? Neo

Vad heter du på discord? persson#4034

Hur gammal är du? 15

Hur många timmar har du på Fivem? 450h

Varför vill du just bli chef på det jobbet? Jag skulle vilja bli chef på britta sdå jag är väldigt intresseraad av bilar och jag skulle även vilja bli chef där då jag skulle vilja utveckla min rp och jag skulle även vilja bli chef där då jag tycker att rp nivån sänks i mellan åt pågrund utav att folk inte jobbar så mycket och att chefen typ aldrig är tillänglig så mank an köpa en fin bil . Jag skullle även vilja bli chef där då jag tycker att jag kommer att kunna utveckla min rp nivå ännu mer vilket kommer att rp nivån örlag och omgivningen kommer även rp nivån höjas. Jag skulle även vilja bli chef där då jag är väldigt intressearad om bilar och kommer tycka att det är riktigt roligt att bli chef där föra att jag kommer bidra med mycket bra rp och ha öppet väldigt ofta. Jag skulle även vilja bli chef där för att jag tjänar just nu min pengar på att köpa bilar och trimma dom sen så säljer jag vidare så jag har tröttnat lite på det så då vill jag bli chef på brittas istället. Jag skulle även vilja bli chef där då jag skulle tycka att det skulle vara riktigt roligt att kunna få ta ett stort ansvar vilket skulle leda till att min rp nivå kommer att höjjas med 100%

Vilka erfarenheter har du inom jobbet? Mina tidigare erfarenheter ät att jag har varit bilfirma chef på andra servrar och att jag har varti chef på många olika ställen på andra serverar.

Berskiv din karaktär? Min karkatär heter dragan kempe och älskar bilar eller iprincp alla fordon med mototrer. Min karkatär är 26 år gamma loch flyttade till sverige när han var 15 år gammal han flyttade från polen med sin äldre bror Joakim och när Dragan fyllde 18 år gammal så fick han sitt första jobb hos mekonomen men den tider varade inte så länge då han släppte mekonomen och började jobba på vianor me han as upp sig där också och nu vill dragan strta ett ny kapitel och bli chef på Brittas.

Hur ofta kommer du vara inne? Jag kommer vara inne mellan 5-10 timmar om dagen oftast.

Skulle du fortsätta och spela på serven ifall du inte blir chef? ja, absolut

Spelar du för tillfället på någon annan server än Unive? Nej

Har du läst våra Regler? Ja, såklart

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka