Nekad persson. | Chef-jobb ansökan [Swedie]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

persson.

Icke Medlem
Meddelanden
22
Reaction score
2
Vilket chef-jobb vill du ansöka till? Jag vill söka chef-jobb till Falck

Vad heter du IRL? Neo Persson

Vad heter du på discord? persson#3246

Hur gammal är du? 15

Hur många timmar har du på Fivem? 450h

Varför vill du just bli chef på det jobbet? Jag skulle vilja bli chef på falk då det är mitt dröm jobb att kunna bli chef på men jag vill även bli chef på Falk för att jag är väldigt. intersserad av falk för att man lagar bilar. Jag skulle även vilja bli chef på falk då jag tycker att det verkar vara riktigt roligt och interssant för att om jag skulle bli chef där så kommer jag kunna höjja min rp nivå ännu mer vilket jag skulle tycka va riktigt roligt. Jag vill bli chef där då jag tycker att folket som joibbar där är völdigt oinaktiv och om jag skulle få jobbet så kommer jag var otroligt noggran med vilka som kommer jobba på dagar och på kvällarna vilket kommer att leda till att jag kommer att sparka dom som inte joibbar och jag kommer även vara väldigt hård vid intervjuer och kommer bara ta in folk som låter seriösa och verkligen visar att dom vill jobba hårt och vill kunna utveckal RP nivån då jag tycker att den är gansksa så låg inom falck pågrund av att dom aldrig svarar i telefonen eller när man skickar sms i appen. Och jag kommer även bara snställa snällt och trevligt folk för nu så tycker jag att det brukar kunna komma vissa folk är väldigt dryga och taskiga.

Vilka erfarenheter har du inom jobbet? Mina tidigare erfarheter är väldigt goda skulle jag säga då mina tidigare jobb har varit bilrelaterade för att just nu så jiobbar jag på Vianor och innan jag började jobba som vianor så jobbade jag som mekonom så jag har väldigt starka erfarenheter inom jobbet.

Berskiv din karaktär? MIna karkatär heter Dragan Kempe och är 26 år gammal och hans ursprung är ifrån polen och ända sen han varit lite så har han varit i sitt garage med sin pappa och bror. han flyttade till steden unive när han var 17 år gammal så när han fullde 18 år så sökte han till sitt första jobb som var mekonomen han jobbade där ett litet tag innan han sa upp sig där och gick vidare till vianor. Dragan som person är väldigt lugn och snäll och hans största intresse är bilar eller alla fordon men motorer om aman säger det korfattat. Dragans dröm jobb är Falck och han skulle bli hur glad som hällst om han skulle kunna få chef jobbet.

Hur ofta kommer du vara inne? Jag kommer att vara inne väldigt varierande men jag är typ alltid inne 5 till 12 timmar om dagen

Skulle du fortsätta och spela på serven ifall du inte blir chef? Ja, absolut

Spelar du för tillfället på någon annan server än Unive? Nej

Har du läst våra Regler? Ja, självklart har jag det

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka