Accepterad persikan10 | Medlem ansökning [nmthelaw]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

persikan10

Icke Medlem
Meddelanden
11
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Alvar

Vad är ditt discord namn? Persikan10

Vad är ditt födelsedatum? 25 November 2003

Heter du samma på Discord som på Steam? Ja

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: Persikan Olsson 18 år gammal.

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? Snäll omtänksam och tänker på sina vänner.

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: När persikan var 5 så blev jag lämnad i en så kallad by i gotland. Den byn heter Visby och har bott där sen jag var liten. Jag blev lämnande och blev hemlös sen fick jag gör allt själv så jag skaffade jobb och lämnade ihop pengar till att köpa hus. Och när jag var 16 år gammal så fick jag en tjej som jag råkade göra gravid. Så när jag var 17 så var jag pappa och nu när jag är 18 år gammal kommer jag flytta hit. Och kommer starta upp ett helt nytt liv här skaffa jobb och verkligen jobba i mitt liv. Ser fram imon denna stad.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan bidra med väldigt bra rp när jag spelar på servern. Kommer inte göra om mina regelbrott som jag har brutit mot förut för jag har lärt mig. Kommer även försöka skapa roliga scenarion för att få servern roligare och jag kommer försöka dra in mer spelare.

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Det innebär att man ska göra scenariot rättvist så att båda parterna har rolig och tycker att scenariot är lyckat. Så att om man håller på att förlora ett scenario så ska man inte lämna (combat logg) eller bryta mot andra av serverns regler.

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? Nej aldrig kommer aldrig heller.

Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej

Kan du ge exempel på några av serverns regler? rdm dödar folk utan andledning, vdm använder fordon som vapen, combatlogg undviker scenarion genom att lämna t.e.x, nlr inte komma ihåg vad som hänt efter du dödt, fearrp man ska vara rädd om någon t.e.x rånar dig, mm

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Jag är snäll.

Vidare till muntlig intervju, du har 48h på dig att ta din intervju innan den automatiskt nekas. Lycka till!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka