Accepterad Perka69 | Ban överklagan [SimonIKnow]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Perka69

Icke Medlem
Meddelanden
2
Reaction score
0
Användarnamn: Perka69

Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198201608253/

Ditt exakta steamnamn under tidpunkten du blev bannad: 2125 eller perka

Vad är din discord tagg? Toivo#1037

Vem var det som bannade dig? Det står ej vem som bannade. Står bara 8Ax31. Sedan anledningen.

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Du har blivit avstängd för "Failrp"

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag vet inte riktigt varför. Eftersom den staffen jag prata med vet ej vem som bannade mig.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag och min kompis hade ett scenario. Jag och min kompis sa tydligt till en polis att han inte ska följa efter oss. Polisen hetsade med oss och sa att han skulle skära halsen av mig och min kompis han sa även att vi var efterblivna. Sedan går jag och min kompis iväg han följer efter. Min kompis sa att han skulle ångra sig om han följde efter oss. Vi gick iväg där det inte var GZ men kompis slår ner polisen som följer efter oss. Min kompis slog 3 slag jag slog 1 slag. Sedan blir jag avstängd för FAILRP.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Ja det var en felaktig ban. Vad är det som är failrp med det. Samt staffsen och jag vet ej vem som bannade mig.

Hur många tidigare avstängningar har du? 1

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Råkade slå en kille på GZ

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag kanske inte skulle slagit polisen eller något sådant. Jag och min kompis och polisen skulle gått skilda vägar istället för då hade inte detta hänt.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja jag har lärt mig mer. Jag ska skärpa mig mer och ta det sansat och lugnt istället. Ska nu mera tänka att slå någon är sista utvägen. Man kan istället prata och diskutera istället som vanliga personer.

Har du läst våra regler? Ja

Din banöverklagan har blivit godkänd. Snackade med dig i support och fattade vad det var som skett. Hoppas du har lärt dig av ditt misstag och inget som upprepas. Mvh Simon//Öppen PM 24/7

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka