Nekad Percydal | Whitelist ansökning [Wigii]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Percydal

Icke Medlem
Meddelanden
5
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? 76561199130999399

Vad är ditt namn i verkligheten? Ray-Ray

Vad är ditt discord namn? Percydal#6094

Vad är ditt födelsedatum? 6 Augusti 2007

Berätta om din karaktär. Ray Olofsson är en 20 årig kille som är ny till staden. Han har som intresse att på helgen rymma från stadens stress och åka upp till Öns norra del för att campa och jaga, ibland själv ibland med sina vänner. Han jobbar på postnord och har stora skulder sedan innan som drar till sig lönen och lämnar han med en liten check till sina egna intressen, pågrund av detta måste han leva ett mediokert liv utan stora nöjen. (Förutom de helger han campar.)
Han har alla körkort men äger endast en motorcykel som han kallar ”Blixten” detta är detta enda dyra Ray faktiskt äger och han älskar den.

Varför ska just du bli whitelistad? Jag tycker att jag ska bli whitelistad eftersom jag kan RP och kommer bara göra servern bättre med sunt förnuft som kommer ge servern en liten, liten RP förbättring rent allmänt.

Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? För att det är den bästa svenska servern jag hittat den har bra RP’are och alla realistiska grejer som gör bra RP till bra RP e.x.e Hur kort och ATMs fungerar.

Hur hittade du Unive? Jag kollade svenska RP servers och valde den med flest inne!

Vad har du för mål med ditt rollspel? Att det blir bättre och att göra servern till en roligare server.

Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? Nej, men ska testa Night roleplay som snart ska vara ute.

Tillbaka