Accepterad Percydal | Medlem ansökning [Wille] | [SvampBob]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Percydal

Icke Medlem
Meddelanden
5
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561199130999399

Vad är ditt namn i verkligheten? Ray-Ray

Vad är ditt discord namn? 2Ray#6094

Vad är ditt födelsedatum? 6 Augusti 2007

Berätta om din karaktär. Jag har två karaktärer men den ena har inte någon historia än utan är ett projekt jag jobbar med. Ni ska få höra om den första karaktären!

Ray Olofsson var ett problembarn under hela sin uppväxt. Båda föräldrarna knarkade och drack sprit dagligen! Ray brukade redan i tio års åldern göra inbrott i bilar för att sedan stjäla värdesaker och elektronik. Detta sålde han sedan till sina klasskamrater och lärare, om någon frågade hur han fick tag på sakerna så svarade han med sanningen men hav avsluta alltid med att han skulle tända eld på den som sa något till polisen.

Eftersom han redan i 13 års åldern var 180+ cm lång så vågade ingen göra något. Redan då hade han skickats till ungdomsvården 7 gånger men han sprang alltid hem igen. Ingen tog hans föräldrar eftersom han bodde i ett område där polisen möttes av skott om de gick ur sina bilar. Så ingen vågade åkta ditt och arrestera dom trots att Ray hade erkänt för sina lärare att hans föräldrar knarkade.

I 14 års ålder blev han vän med mannen som sålde knark till hans föräldrar. Ray visste att hans mamma ho*ade sig med den här mannen för att ha råd med mat. Så Ray gjorde jobbade lite hos mannen men testade aldrig drogerna själv, Han hatade dom för mycket. Han hatade dom för att de förstört hans liv och hans föräldrars liv.

När hans mamma dog var Ray 16 år, då levde han och hans pappa på det lilla Ray tjänade på jobbet han gjorde åt sin döda mammas ¨sugardaddy¨. Vilket oftast involverade att spö upp någon eller att frakta varor. Nu behövde han jobba dubbelt så mycket.
Därför fick han sluta med att göra ¨sidosakerna¨ som han gjorde som yngre T.ex bryta sig in i bilar.

Precis innan Ray fyllde 17 tog hans pappa självmord, genom ett skott i huvudet. När Ray kom hem och såg sin pappa död så reagera han knappt. Han drog ut pappans kropp till soptunnan och slängde in honom, sedan gick han in igen. Han kollade på pölen med blod och hjärnbitar. Han tittade på vapnet innan han tog upp pistolen, han inspektera vapnet en Desert Eagle i nästan perfekt skick. Han kollade magasinet, Tre patroner var kvar. Det räcker, tänkte Ray.

Efter att ha tjänat ihop till en flygbiljett till staden ¨Unive¨ så gick han direkt till sin chefs kontor. Mannen som förstört hans liv... Han gick rakt in genom dörren, nu var han 20 år och 200 cm lång. Han drog upp vapnet, samma vapen som dödat hans pappa med samma patroner som han hittat den med. Han sa något han hört från en film, ¨Hasta la vista¨ innan han sköt alla 3 kulor rakt i chefens huvud. Sedan sprang han till flygplatsen och åkte flyg till ¨Unive¨.

Sammanfattning:

Han är avtrubbad till våld, han kan se ett dött lik och inte reagera.

Han hatar knark och allt liknande.

Han känner till hur kriminalitet funkar.

Han har som intresse att möta nytt folk och att vara på plats när något händer. (ex events) Men gillar inte att dra till sig för mycket uppmärksamhet. Eftersom han är lite paranoid.

Han är lite paranoid efter att ha skjutit sin före detta chef.

Han är rädd för att dö men får en kick i pressade situationer. (ex rån) Därför kan han bli kaxig men följer ändå rånarens order.

Han lider av stress vilket gör att han har svårt att gå utan känner sig pressad till att springa/jogga som konsekvens av att springa från polisen och arga bilägare som liten.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? För att jag vet hur rollspel fungerar och tror att jag kommer kunna medföra mycket om jag fick bli whitelistad. Jag må vara 13 men jag är väldigt mogen och förstår att man ska följa reglerna och inte vrida och vända på dom. Jag kommer försöka hitta ett whitelist jobb som behöver fler anställda. T.ex om jag ser brist hos mekonomen så ska jag försöka få jobb där. Självklart ska jag inte byta mellan olika jobb konstant efter behov men tänker försöka få servern lite mer levande än den redan är!

Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? Den är i princip den största offentliga i sverige. Dem är SERIÖSA och har en bra ¨playerbase¨ . Dessa gör servern levande, vilket är något av det viktigaste på en RP server.

Hur hittade du Unive? Jag filtrerade så bara svenska servers visades då klickade jag på den med flest spelare, det var Unive.

Vad har du för mål med ditt rollspel? Att utöva massa bra scenarion och att mina karaktärer får ett ¨liv¨ som får dom att verka unika och samtidigt vara en del av servern. Jag vill att de bakrunder jag har ska tas med i RPn och att scenarion ska formas efter allt de upplevt även det innan staden!

Vad har du som mål att uppnå på Unive? Att göra servern så levande och realistisk som möjligt och samtidigt ha kul och se till att de som har scenarion med mig också har kul.

Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? Jag var det på The Family RP och snöstaden innan mitt steam konto typ låste sig. Så jag kör mest unive.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka