Nekad Percy | Medlem ansökning [Olizz]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Percy

Icke Medlem
Meddelanden
15
Reaction score
1
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561199077652202/

Vad är ditt namn i verkligheten? Percy Norgren

Vad är ditt discord namn? percy#8076

Vad är ditt födelsedatum? 2 Maj 2002

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter heter Begnt Svensson och är 19 år gammal. Begnt jobbar som en nyanställd reporter, men vill gärna försöka söka till bättre jobb såsom Mekonomen eller Falck då han ofta var och meckade med bilar med sin pappa när han var liten. Han är en väldigt glad kille som oftast är trevlig. Begnt jobbar för att kunna köpa sig en fin villa, inredning samt bilar.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? Varför just jag ska bli medlem på unive är för att jag kommer bidra till bättre stämning och hjälpa till i staden.

Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? Bra RP, inga som VDmar eller RDmar som i andra servers som man kört på. Jag gillar även uppläget om hur det är med roller. Tex vem som helst kan inte köpa en pistol och göra rån.

Hur hittade du Unive? Jag hittade Unive genom en kompis som rekommendera servern till mig

Vad har du för mål med ditt rollspel? Mitt mål med RP är att han en roligt stund och bjuda på mig själv. (seriös RP inge lall)

Vad har du som mål att uppnå på Unive? Mitt måö på unive är att försöka bli kriminell och göra ett perfekt bankrån scenario.

Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? Nej

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja

Tillbaka