Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199077652202/
Ditt Hex-ID: 11000014299f6ea (Hex)
Vad är din discord tagg? lil perc#6399
Vem var det som bannade dig? Philp320
Hur lång tid var din ban? 4 dagar
Var är du bannad? FiveM Servern
Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Du har blivit avstängd för RDM
Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag råkade köra över en kille på gatan, ber så hemskt mycket om ursäkt för att jag var vårdslös i trafiken
Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag körde lite för fort på gatan och kommer strikt följa reglerna nu
Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Det var ingen felaktig ban. Allt var mitt fel och ska verkligen inte ske igen. Gillar verkligen o lira på denna serven, det är gött häng med alla människor speciellt nu när det är helg och många är inne
Hur många tidigare avstängningar har du? 2
Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. En gånng kunde ja gå igenom en vägg på marja lisa och då lärde ja mig att inte gå igenom vägar. Den andra gången så körde ja en ambulans för ja blev hotad till döden annars men då lärde ja mig att brösta döden och sedan bli reviead av ambulansen.
Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag skulle inte kört så snabbt i svängen eftersom det var en sådan skarp sväng och man såg inte vad som kom efter den.
Har du lärt dig någonting efter din ban? Att vara försiktigt i trafiken. Det är ingen lekplats och man utsätter sitt liv och andras liv ifall man inte beter sig.
Har du läst våra regler? Ja
Ditt Hex-ID: 11000014299f6ea (Hex)
Vad är din discord tagg? lil perc#6399
Vem var det som bannade dig? Philp320
Hur lång tid var din ban? 4 dagar
Var är du bannad? FiveM Servern
Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Du har blivit avstängd för RDM
Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag råkade köra över en kille på gatan, ber så hemskt mycket om ursäkt för att jag var vårdslös i trafiken
Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag körde lite för fort på gatan och kommer strikt följa reglerna nu
Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Det var ingen felaktig ban. Allt var mitt fel och ska verkligen inte ske igen. Gillar verkligen o lira på denna serven, det är gött häng med alla människor speciellt nu när det är helg och många är inne
Hur många tidigare avstängningar har du? 2
Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. En gånng kunde ja gå igenom en vägg på marja lisa och då lärde ja mig att inte gå igenom vägar. Den andra gången så körde ja en ambulans för ja blev hotad till döden annars men då lärde ja mig att brösta döden och sedan bli reviead av ambulansen.
Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag skulle inte kört så snabbt i svängen eftersom det var en sådan skarp sväng och man såg inte vad som kom efter den.
Har du lärt dig någonting efter din ban? Att vara försiktigt i trafiken. Det är ingen lekplats och man utsätter sitt liv och andras liv ifall man inte beter sig.
Har du läst våra regler? Ja