Per Jimmie Åkesson
Icke Medlem
- Meddelanden
- 2
- Reaction score
- 0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198272258418/
Vad är ditt namn i verkligheten? Marcus Nilsson
Vad är ditt discord namn? Rassemackan#4236
Vad är ditt födelsedatum? 17 Juli 2000
Berätta om din karaktär. Min karaktär är bil intresserad och spenderar rätt så mycket tid i garaget alltså så vill han t.ex. jobba på mekonomen eller falk, en så länge. Hans mål med livet är att få ett välbetalt jobb så att han på fritiden kan köpa bilar rusta upp och pimpa dom för att senare köra runt och träffa andra som han.
Varför ska just du bli whitelistad? Jag vill bidra till ett roligt och inte slarvigt roleplay vad mer ska man säga
Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? Ja jag vet inte riktigt vill inte hålla på och larva mig och ta på gränserna hela tiden som vissa
Hur hittade du Unive? Jag kollade bara runt på olika svenska servrar och tyckte denna såg bra ut
Vad har du för mål med ditt rollspel? jag vill få något mer betalande jobb och köpa bilar sedan pimpa dom.
Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? nej ingen annan för nuvarande
Vad är ditt namn i verkligheten? Marcus Nilsson
Vad är ditt discord namn? Rassemackan#4236
Vad är ditt födelsedatum? 17 Juli 2000
Berätta om din karaktär. Min karaktär är bil intresserad och spenderar rätt så mycket tid i garaget alltså så vill han t.ex. jobba på mekonomen eller falk, en så länge. Hans mål med livet är att få ett välbetalt jobb så att han på fritiden kan köpa bilar rusta upp och pimpa dom för att senare köra runt och träffa andra som han.
Varför ska just du bli whitelistad? Jag vill bidra till ett roligt och inte slarvigt roleplay vad mer ska man säga
Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? Ja jag vet inte riktigt vill inte hålla på och larva mig och ta på gränserna hela tiden som vissa
Hur hittade du Unive? Jag kollade bara runt på olika svenska servrar och tyckte denna såg bra ut
Vad har du för mål med ditt rollspel? jag vill få något mer betalande jobb och köpa bilar sedan pimpa dom.
Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? nej ingen annan för nuvarande