Nekad per anndersson | Medlem ansökning [ABBA]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

fluffgames69

Icke Medlem
Meddelanden
72
Reaction score
9
Vad är ditt namn i verkligheten? linus

Vad är ditt discord namn? fluffgames #0304

Vad är ditt födelsedatum? 3 November 2008

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter patrik och har varit en riktigt bra människa i hela sitt liv och har inte gjort några olagliga saker och hans föräldrar bor också i denna staden och dem är framgångsrika människor. patrik är 24 år nu och längtar tills han kan få jobb och lite roligare saker att hitta på mer än att han ska sitt och kolla på tv hela dagarna han är väldigt energisk och är väldigt bra med djur. Han är ett ensam barn så han har haft det lite svårt så han hade bara kunnat umgås med sina föräldrar men han gillade det väldigt mycket. abdi har inte haft så bra med att skapa ny vänner när han var yngre och har varit ganska ensam och blyg genom sitt liv fast nu har han skaffat lite vänner som han tycker jätte mycket om och trivs bra med. Hans intressen är att han gillar bilar och allt som går på bensin han har även testat på fotboll men det tycker han är kul när han spelar med folk som dem är i hans klass och han har blivit mobbad i sitt liv men har bytt skolor så det har löst sig han blev mobbad för att han inte hade så många vänner och mest umgicks med hans mamma och pappa. Abdi har inga syskon han hade en katt när han var yngre som han gillade väldigt mycket. patrik gillar att göra nya saker i sitt liv och göra massa ny saker men även skaffa nya kompisar han har inte så mycket respekt för securitas men han visar inte det så mycket utom tar de lugnt för att han inte vill ha problem. Abdi hade det väldigt svårt i sin gammla stad och bestämde sig att flytta till denna nya underbara staden. patrik känner redan folk i staden och kommer trivas bra

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kommer bidra med att göra så att det blir bättre rp och jag kommer raportera allt som jag ser som någon har gjort fel som det blivit fel. Jag kommer höja rp nivån och även göra det kul för alla på servern och göra rätt och ta klipp när någon gör fel så jag underlättar för staffs. -

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att jag inte bara ska göra så att jag ska vinna men även ge den andra en chans så att det ska bli bättre rp. Det blir roligare för båda två och folk kommer vela göra mer scenarion med mig men som sagt man ska rp i den andras förhålanden och inte bara för att jag ska vinna tex om jag riskerar fängelska så ska jag rpa att jag gör de som polis tex om polisen tar dna test så skriver jag mitt namn och inte bara struntar i det för det blir roligare för dig och polisen

Hur hittade du Unive? Mina kompisar vill att jag ska spela det men även att twitch och youtube

Vidare till muntlig intervju, du har 48 timmar på dig annars blir den automatiskt nekad. Lycka till.

Tillbaka