Accepterad per anndersson | Ban Överklagan [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

fluffgames69

Icke Medlem
Meddelanden
72
Reaction score
9
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199128067633/

Ditt Hex-ID: 1100001459b3e31

Vad är din discord tagg? fluffgames#0304

Vem var det som bannade dig? philip320

Var är du bannad? Discord servern

Bild på banmeddelande: Screenshot 2023-02-23 23.12.39.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? jag tror jag blev bannad då philip skickade ut ett medelande till alla medlemar om en grej och jag reagerade då med alla emojis som folk hade reagerat med vilket var väldigt dumt då jag ej märkte att det var en clown emoji och då blev jag dc bannad, Jag tyckte att detta var väldigt onödigt från min sida

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. jag satt och spela cs och sedan ser jag att philip skickar ut ett medelande och då så reagerar jag med alla emojis och sedan forstätter mitt cs game och sedan när jag ska börja spela unive igen så märker jag att jag har blivit dc bannad och jag förstår först nu i efterhand att jag har blvit bannad för att jag reagerade med onödga emojis som tex clownen och dem andra emojisarna

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. det var jag som gjorde fel och ångrar detta väldig mycket

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. jag har varit bannad 1 gång innan och det var av moeez och det var för att jag inte rpade på mina skador efter vi hade krockat med våran bil

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? ja jag hade kunnat strunta i att reagera med emojis eller valt att reagera med andra emojis som är lite trevligare än clownen. Jag hade även bara kunnat läsa igenom den och fortsätta på mitt cs game

Har du lärt dig någonting efter din ban? jag har lärt mig att ej reagera med clown emojis eller andra fula/dåliga emojs och alltid vara snäll mot alla och specielt bete mig i dc men även inne på five m servern

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka