Nekad Pepsy | Medlem ansökning[HITMAN]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Pepsy

Icke Medlem
Meddelanden
2
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Viktor Andersson

Vad är ditt discord namn? Pepsy33#0387

Vad är ditt födelsedatum? 13 Juni 2009

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Carl Edström och är 25 år. Han har haft en bra uppväxt med många vänner. När Carl gick i skolan fick han han dåliga betyg för att han nästan aldrig var i skolan för att han var ute med sina kompisar istället för att fokusera på sin framtid. En gång när Carl hängde med sina kompisar så vart han påkörd så han skadade sig väldigt mycket. Carl behövde då vara hämma från skolan då ha var skadad. Carl började plugga mer för att han inte hade så mycket att göra under dagarna, detta gjorde så att han fick upp sina betyg tillräckligt mycket för att kunna få sitt drömjobb som bilmekaniker. Nu flyttar Carl till Unive för att sköka sitt drömjobb.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kommer bidra med bra rp då jag kommer att höja jobb rpn och ta mitt rollspelande så seriöst som mögligt så att jag kan utveckla servern.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Det innebär att man spelar för att båda parterna i ett scenario kan vinna . Det gör så att scenariot blir kul för båda parterna och inte bara för en del.

Hur hittade du Unive? Jag hittade servern genom en kompis som tyckte att jag skulle börja på servern och sen har jag kollat på streams från servern och jag tycker att det ser ut som en bra server. Så jag tänkte att jag skulle ansöka.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka