Ej Antagen Pepsimannenn | Ansökan till Servervakt

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Pepsimannenn

Medlem
Meddelanden
26
Reaction score
2
Vad är ditt namn i verkligheten? Maximilian

Vad heter du på discord? pepsimannen

Vad är ditt Hex:ID steam:110000144539491

Ange ditt födelsedatum 25 April 2008

Beskriv din dagliga aktivitet. Jag spelar ungefär varje dag när ja inte jobbar, så kanske är 2 dagar i veckan jag inte är aktiv! men nu är de lov snart så kommer kunna spela mycket eftersom de inte är skola och då kan man spela!

Hur länge har du varit medlem på Unive? sedan 2021 har även varit servervakt innan men valde att säga upp mig då jag inte var aktiv längre!

Hur många gånger har du blivit bannad/avstängd (Bifoga Bild) 28 banns sedan 2021 men många av dem är när jag var ny och inte visste bättre inte varit bannad sen 2022 ( en felaktig perma bann 2023 som togs bort efter 1 timme då dom insåg att dem bannade fel!!! )( går ej att lägga in bild? )

Har du tidigare varit blacklistad? Nej

Förklara vad för uppgift en servervakt har. Banna lallare och göra servern till en bättre rp server genom att förklara för nya hur man rpar och visa dem.

Varför vill du bli servervakt på servern? Jag vill bli servervakt då jag har varit de innan och jag vill banna lallare och hjälpa folk, Jag vill även lära folk hur man rpar

Berätta sammanfattat vad korruption och abuse är och hur de kan förekomma på olika sätt som servervakt. till exempel att revivea i scenario ha toggle id på för att se folk genom väggen kicka folk i scenario m.m

Nekad
Utveckla samtliga punkter.

Du får ansöka igen om 48 timmar.
Lycka till nästa gång!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka