Pepsimannen | Ansökan till Staff [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Pepsimannenn

Medlem
Meddelanden
26
Reaction score
2
Vad är ditt namn i verkligheten? Maximilian

Ditt discordnamn: Pepsimannen

Ange ditt födelsedatum 25 April 2008

Varför ska just du bli staff? Jag har varit medlem på unive sen ganska tidigt 2021 och jag har har tröttnat ganska mycket på rp darför skulle jag vilja hjälpa andra med rpn istället. Jag skulle bidragit med mycket aktivitet och hjälpt andra eftersom jag alltid går att nå på discord i mobilen även i skolan och jag svarar på nolltid. Jag skulle bidragit med mycket aktivitet på servern då jag skulle lagt mer tid på unive än att spela andra spel. Jag skulle bidragit med en mycket roligare och bättre rp server och fått folk att gilla servern mer och minska lallandet och dålig rp så fler vill spela på unive. mitt mål med helper är att jag vill att folk ska tycka detta är en bra server och att dom får den hjälp dom behöver med rpandet och att lallare inte ska förstöra det för dom. för jag vet att de är folk som vill rpa men att de kommer nån som inte kan rpa och förstör de för dom och de är det jag vill stoppa.

Vad tycker du inte fungerar på Unive? Mycket ooc/halv ooc , mycket ickemedlemmar som behöver hjälp men inte får till exempel med kläder osv vilket gör att dom inte kommer vidare i rpn. mycket pittningar samt powergaming antingen att dom åker upp för ett stort berg med en sportbil eller krockar in i något och bara springer där ifrån. Ganska mycket copbait och riktigt mycket fear rp samt att när folk blir skjutna bara ställer sig upp och inte rpar på skadorna och bara skjuter tillbaks som ingenting har hänt.

Hur ska DU, tillsammans med övriga Staff Teamet lösa problemet som du nämnde ovan? Man kan ta support med personerna där dom ska förstå vad dom gjort fel och hur dom kan göra till nästa gång. eller alternativt banna

Hur agerar man professionellt sin staff roll? Hur viktigt är det för dig att agera professionellt? Man ska tänka efter vad man skriver till andra till exempel om någon frågar hur gör man dehär kan jag inte svara är du dum eller hur vet du inte? man ska vara så professionell som möjligt och svara på frågan snällt. Samt i support ska man inte skrika på personen man försöker hjälpa man ska ta det lungt och förklara. och vara hjälpsam

Hur ska du lägga upp ditt staff arbete med balans till ditt privata liv och din RP? Om jag blir staff kommer jag lägga mer tid på unive än att till exempel spela andra spel osv och rpn är inte så direkt viktig för mig eftersom jag tröttnat lite på de och darför jag ansöker till staff så att rpa för mig är inte de viktigaste de viktigaste är att folk får den hjälp de behöver och de som inte kan rpa och bara lalla ska bort. och jag är alltid aktiv i mobilen till exempel i skolan utomlands men mera så mitt privat liv påverkas inte så speciellt mycket

TIDER JAG ÄR INNE PÅ DC
ALLTID

TIDER JAG KAN GÅ INGAME

Måndag: 16-00
Tisdag: 16-00
Onsdag: 16-00
Torsdag: 16-00
Fredag: 16-hela natten
Lördag: 10-hela natten
Söndag: 10-hela natten

Hur länge har du spelat på Unive? 2021-06-25 12:58

Har du tidigare erfarenheter som staff? Nja jag har varit servervakt innan men sa upp mig pga att jag inte rpade så mycket men om servervakt gills så aa

Vilket ansvarsområde söker du att jobba i? RP

Vilka andra områden kan du också tänka dig jobba inom? Support

Accepterar du att du inte kommer kunna RP:a som vanligt under din Helpertid? Ja

Senast ändrad:
Välkommen till teamet.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka