Accepterad Pepsi | Medlem ansökning [Karimoooooo]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Pepsi

Icke Medlem
Meddelanden
17
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561199075935455

Vad är ditt namn i verkligheten? Adam Arakji

Vad är ditt discord namn? Pepsi#4387

Vad är ditt födelsedatum? 14 Januari 2009

Berätta om din karaktär. Jag heter Simon Svensson är född 1945. Jag föddes med min mamma och pappa i Göteborg och sedan flyttade jag till Stockholm till en fosterfamilj för att mina föräldrar slog mig därför är jag lite blyg som person men annars väldigt glad om någon gör något dumt emot mig eller mina kompisar brukar jag vara den stora och försöker lösa bråket för gillar inte bråk jag jobbar som reporter men vill byta jobb för har tröttnat på min fritid gillar jag att åka bil och fixa bilarna som dom blir feta jag är singel och sökande jag har en kompis i denna staden som heter Carlos vi brukar åka runt i våra bilar och hänger på piren en del för att där finns det goa folk och snacka med jag brukar gå upp klockan 8.00 går jag upp och sedan går jag till jobbet som reporter och tar min företags bil och om det händer något i staden så kommer jag och rapporterar in och sedan kommer de ut på tidningen men jag har som sagt tröttnat så vill bli mekaniker för har ett stort intressen för det.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? För jag är väldigt insatt i roleplay och vill kunna ta vara på severn som en medlem. Jag tar RP väldigt seriöst och har tidigare varit på många seriösa servrar. Jag kommer sprida mycket action i staden och jag tror folk kommer gilla mig. Kommer skapa roliga och spännande scenarion. Och jag har mycket erfarenhet när det gäller RP. För att jag har varigt staff på många olika servrar.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kommer bidra med allt jag har och göra mitt bästa för och RP till 100%. Och jag har Också 1 års erfarenhet av att rp och 50+ timmar på RP servrar

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Det betyder att inte bara ska tänka på sig själv och att man också ska tänka på andra och låta andra vinna i ett senario.

Hur hittade du Unive? Jag kollade på YouTube FiveM och kom förbi Unive, servern såg otroligt välgjord ut och bra medlemmar samt väldigt bra community.

Tillbaka