Nekad Pepsi | Ansökan till Medlemskap Ansvarig [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Pepsi

Icke Medlem
Meddelanden
17
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Adam

Vad heter du på discord? Pepsi#4387

Vad är ditt hexid? 1100001427fc4df

Ange ditt födelsedatum 17 Juli 2008

Var det som fick dig att ansöka till Medlemskap Ansvarig? jag vill vara medlems ansvarig för att för det första och kunna hjälpa andra och som vill bli medlemmar för jag vet själv hur jobbigt det kan vara och vänta några timmar och vänta på att sin ansökan ska bli läst och att sitta i support i 6-7 timmar bara för och ta en muntlig intervju. jag känner också att jag vill ha lite ansvar och hjälpa min favorit server. Och eftersom jag har spelat på Unive ett tag nu skulle det vara jätte roligt att vara en del av staff/helper teamet! Jag tycker också om att bemöta nya personer och hjälpa dem att vara en del av Unive och bara ta in folk som verkligen beter sig och inte bara vill bli medlem för att dem ska lalla. jag kommer vara säker att jag bara accepterar rätt personer som jag tycker förtjänar att vara en del av Unive och att dem jobbar hårt för att bli medlem, Så att alla känner sig trygga och säkra med dem dom spelar med.

Varför ska vi välja dig som Medlemskap Ansvarig? För att jag själv tycker att jag är väldigt snäll, trevlig och social. Jag vill/kommer också att läsa alla skriftliga ansökningar och inte bara ta intervjuer. Jag vill också att ni väljer mig som medlems ansvarig för att jag kommer inte bara acceptera vem som helst bara för att de kan vad kanske RDM och VDM betyder. Jag kommer bara ta in dem som verkligen förtjänar det och som har läst alla av Unives regler och verkligen jobbat för medlems rollen. Och jag tycker att man borde verkligen förbereda sig när man tar intervju och inte bara veta typ hälften av reglerna och tro att man ska bli accepterad. Jag kommer också att läsa alla skriftliga ansökningar väldigt noga och inte bara kolla om dom har skrivit mycket eller inte. Till exempel om någon har skrivit mycket med inte så bra text så kan det ju leda till en nekning. Men om någon har skrivit 3-4 rader av text men det har bra information så kan det ju leda till att den personen blir accepterad. Och jag kommer inte bara se en lång text och tänka näe jag pallar inte läsa den är säker bra. Men man MÅSTE verkligen läsa igenom skriftliga NOGA plus att kolla så att den personen inte har kopierat någon annan. Men om den är kopierad kommer den bli automatiskt nekad.

Hur tycker du att man ska bemöta andra människor? man ska vara väldigt snäll, lugn och trevlig. Man ska inte bara rusha igenom alla frågor. Utan att man ska inte vara för sakta men man ska det det lugnt och samsat. Man ska också hälsa snällt och göra dem redo för intervjun. Och jag vill inte att dem ska känna sig stressade. Jag kommer göra dem bekväma och om jag hör att dem är till exempel lite stressade. Kommer jag säga till dem att ta det lugnt och inte stessa för mycket. Och om den personen klarar det kommer jag såklart säga grattis och välkomma dem till Unive. Och efter intervjun om jag accepterar dem kommer jag att säga vad som var bra och vad som de behöver öva på. Och om jag nekar dem kommer jag säga vad som var bra men vad de måste öva på.

Hur skulle du vilja påverkan betydelsen med att vara Medlem på Unive? Det är ju en väldigt stor betydelse att vara medlem på Unive och att vara en del av Communityt. Jag vill att vi får in så bra medlemmar så möjligt så att vi inte får med någon lallare som bara förstör. Och en väldigt stor grej är ju att dem måste vara bra på att rpa och veta hur till exempel /me eller /sme funkar. Och at dem VERKLIGEN kan reglerna inte bara IG men också i discorden.

Vilka krav anser du att de som är Medlem på Unive ska ha? Det jag kräver en bra medlem ska ha/kunna är:

En bra och eller hög rp nivå.
Att vara snäll mot andra och inte skapa bråk irl pga det som händer ig
Att dom kan och ha läst ALLA regler för att bli medlem.
Förbereda sig på att man kan bli nekad och förstå och inte bli arg.
Finns ju flera men detta e ju alla basics liksom.

Vad för ansvar känner du att du skulle ha ifall du vore Medlemskap Ansvarig? Jag skulle ha känt mig väldigt glad och stolt att jag lyckades bli Medlemskap Ansvarig på en server där jag bara har varigt medlem på.

Hur ser din aktivitetet ut? Jag är aktiv mycket på dagen. Men jag är mest aktiv på kvällarna då jag är uppe ganska mycket för det mesta. 6-8 timmar om dagen På helger 8-9 timmar om dage

Ifall du spelar på en annan server, vilken server är det och ifall du blir Medlemskap Ansvarig är du beredd att sluta spela där då? Jag spelar inte på någon annan server än Unive.

Finns det något annat som du skulle vilja berätta för oss? Näe

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka