Nekad PepparSalt | Chef-jobb ansökan [Båtbolaget]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

PepparSalt

Medlem
Jobbstyrning
Meddelanden
169
Reaction score
17
Vilket chef-jobb vill du ansöka till? Båtbolaget

Vad heter du IRL? Rasmus

Vad heter du på discord? PepparSalt#3114

Hur gammal är du? 15

Hur länge har du spelat på Unive? 1 år snart

Hur rollspelar du på servern? Laglig

Hur kommer du att utveckla jobbet? Det första jag som en bra chef kommer att göra är att anställa nya och kompetenta arbetare samt aktiva. Jag kommer göra allt för att få båtbolaget framåt och ett aktivt arbete. Själv har jag jobbat där och har mycket kunnigheter inom detta yrket. Inom båtbolaget kommer jag även att utveckla samarbete och skaffa bra rp med olika företag samt andra spelare på denna server. På båtbolaget kommer jag att skaffa två kompetenta biträdande chefer som kan göra mitt jobb om jag till exempel är borta eller inte kan rpa just då. På båtbolaget kommer jag även se till att nya föremåls införskaffas som till exempel nya båtar och andra roligheter till båtbolaget. Som chef kommer jag även att utveckla så att det inte sker någon lall rp eller korruption rp. Som chef kommer jag se till att inga -reps kommer mot båtbolaget. Jag kommer att göra allt för att båtbolaget ska utvecklas frramåt och kommer även sätta mål för båtbolaget så att det är aktivt och ett bra företag. Till exempel om någon ber mig fixa något på jobbet kommer jag göra det. Ifall till exempel folk ger kritik kommer jag lyfta det och föra fram det även om det är dålig. Det spelar ingen roll om det är bra eller dålig kritit för att jag kommer göra allt för att alla ska tycka om mig som chef och endast ge båtbolaget +reps. Allt för att alla ska gilla båtbolaget kommer jag att lösa som chef.

Vilka erfarenheter har du inom jobbet? Jag har mycket bra erfarenheter då jag själv jobbat här samt har varit chef och biträdande på massor andra företag. Jag kan mycket om båtar och chef rollen. Jag som chef är en mycket bra chef då jag bra kunskaper samt inte korrupt. Jag vet även hur systemet fungerar och hur man är en bra försäljare. Jag vet hur man ska bete sig som chef för att kunna vara chef. Allt om chef rollen då jag varit chef och allt annat från prov anställd och uppåt. Med mig som chef kommer båtbolaget aldrig vara inaktivt igen. Jag har alla erfarenheter som krävs för att kunna vara en bra och aktiv samt kompetent chef över båtbolaget.

Hur ofta kommer du vara inne? Jag kommer att vara super aktiv speciellt nu under höstlovet som jag har nästa vecka. Varje dag är jag minst inne 3 timmar och de 3 timmarna kommer jag att rpa chef för att få båtbolaget aktivt. På helger är jag såklart mer aktiv och lite mindre. På vardagar ungefär 3 timmar och på helger kan det variera men mycket aktivitet från mig kommer ni se som chef.

Skulle du fortsätta och spela på serven ifall du inte blir chef? Ja det kommer jag

Spelar du för tillfället på någon annan server än Unive? Nej

Har du läst våra Regler? Ja det är klart jag har

Vidare till muntliga intervjun, du har 48h på dig att ta intervjun innan du blir automatiskt nekad, lycka till!

Nekad, Tyvärr så har vi valt att tilldela chefs positionen för detta yrket till en annan person, tack för din ansökan!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka