D
Deleted member 12451
Gäst
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198387339919/
Vad är ditt namn i verkligheten? Lucas
Vad är ditt discord namn? Peppanomaly#2230
Vad är ditt födelsedatum? 7 Maj 2005
Berätta om din karaktär. Bertil Bengtsson 23år, är en lite tillbakadragen person med stora kinder och haka, och rosa hår.
Han växte upp i en kult och är därför lite konstig av sig, t.ex. att han är lite rädd för cyklar eftersom han en gång fick en cykel i huvudet efter att kulten skulle offra den genom att hänga upp den men repet gick av.
Han försöker jämt och ständigt rekrytera folk till sin egen kult, Mr Bean Lovers.
En kult där man mest kollar på Mr Bean och kör runt i Mini Coopers.
Han har lite svårt att hålla sig vaken ibland och kan somna när som helst.
Varför ska just du bli Medlem på Unive? Jag kommer bidra med roligt RP, roliga scenarion och härlig stämning.
Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? Servern verkar bra, andra servrar jag spelat på var dåliga.
Hur hittade du Unive? Kollade på Drobz1 på twitch.
Vad har du för mål med ditt rollspel? Att bli bättre på RP och att kanske få några nya vänner.
Vad har du som mål att uppnå på Unive? Köpa ett fint hus och skaffa mycket kontakter.
Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? Nej
Vad är ditt namn i verkligheten? Lucas
Vad är ditt discord namn? Peppanomaly#2230
Vad är ditt födelsedatum? 7 Maj 2005
Berätta om din karaktär. Bertil Bengtsson 23år, är en lite tillbakadragen person med stora kinder och haka, och rosa hår.
Han växte upp i en kult och är därför lite konstig av sig, t.ex. att han är lite rädd för cyklar eftersom han en gång fick en cykel i huvudet efter att kulten skulle offra den genom att hänga upp den men repet gick av.
Han försöker jämt och ständigt rekrytera folk till sin egen kult, Mr Bean Lovers.
En kult där man mest kollar på Mr Bean och kör runt i Mini Coopers.
Han har lite svårt att hålla sig vaken ibland och kan somna när som helst.
Varför ska just du bli Medlem på Unive? Jag kommer bidra med roligt RP, roliga scenarion och härlig stämning.
Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? Servern verkar bra, andra servrar jag spelat på var dåliga.
Hur hittade du Unive? Kollade på Drobz1 på twitch.
Vad har du för mål med ditt rollspel? Att bli bättre på RP och att kanske få några nya vänner.
Vad har du som mål att uppnå på Unive? Köpa ett fint hus och skaffa mycket kontakter.
Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? Nej