Nekad Peppanomaly | Medlem ansökning [AFFE]

• Trådskapare Trådskapare Deleted member 12451
  • Start datum Start datum

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
D

Deleted member 12451

Gäst
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198387339919/

Vad är ditt namn i verkligheten? Lucas

Vad är ditt discord namn? Peppanomaly#2230

Vad är ditt födelsedatum? 7 Maj 2005

Berätta om din karaktär. Bertil Bengtsson 23år, är en lite tillbakadragen person med stora kinder och haka, och rosa hår.
Han växte upp i en kult och är därför lite konstig av sig, t.ex. att han är lite rädd för cyklar eftersom han en gång fick en cykel i huvudet efter att kulten skulle offra den genom att hänga upp den men repet gick av.
Han försöker jämt och ständigt rekrytera folk till sin egen kult, Mr Bean Lovers. En kult där man mest kollar på Mr Bean och kör runt i Mini Coopers.
Han har lite svårt att hålla sig vaken ibland och kan somna när som helst.
Han gillar bilar och vill gärna åka med i finare bilar, han drömmer om att ha en Mini Cooper.
Han blir ofta mobbad på grund av sitt utseende.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? Jag tycker det är jättekul att RP'a och många verkar tycka att min karaktär är rolig. Jag hoppas kunna bidra med god stämning och roliga scenarion.

Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? Det är roligt att spela på den här servern, några av mina kompisar spelar på servern och den är bra gjord.

Hur hittade du Unive? Kollade på Drobz1 på twitch.

Vad har du för mål med ditt rollspel? Att bli bättre på RP och att lära känna lite folk. Att göra folk glada.

Vad har du som mål att uppnå på Unive? Jag vill att min karaktär ska lära känna många personer och att hans "kult" får flera medlemmar. Kanske bli en gillad person bland invånarna, som många känner till och som är omtyckt. Skapa god stämning helt enkelt.

Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? Nej

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka