Nekad PeppadPepsi | Ansökan till Whitelist Ansvarig

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

PeppadPepsi

Icke Medlem
Meddelanden
71
Reaction score
3
Vad är ditt namn i verkligheten? William

Vad heter du på discord? William =)#1197

Ange ditt födelsedatum 8 Mars 2007

Var det som fick dig att ansöka till Whitelist Ansvarig? För att jag tycker att jag är väldigt lämplig till att bedöma andras ansökningar. Grejen med att godkänna en whitelist ansökning får en själv att må bra och det är roligt att se olika personligheter få mer möjligheter till Unive.

Varför ska vi välja dig som Whitelist Ansvarig? För att återigen så tycker jag att jag är lämplig till att bedöma och jag kan lätt se om någon passar för whitelist och är inte blyg. Om någon punkt eller 2-3 ord saknas så kommer jag förmodligen att bara försöka fråga de lilla som saknades i intervjun. Jag kan alla regler på Unive samt så kommer jag bemöta kunderna på ett positivt sätt så att de inte blir stressade eller bortskrämda.

Hur tycker du att man ska bemöta andra människor? Jag tycker man ska vara positiv och inbjudande. Alla är vi människor med känslor och några kan vara mer känsliga än andra så man ska vara snälla mot alla.

Hur tror du att du skulle kunna påverka Whitelist rollens betydelse på Unive? Jag tror att mera spelare med bra roleplay förmåga kommer komma in på Unive och på så sätt blir roleplay upplevelsen bättre på Unive. Whitelist ansökningar kan ta långt tid att bli besvarade så jag är ännu en enhet att snabba på grejen så det inte blir överflöd med ansökningar.

Vad tänker du att det ska ställas för krav på de som är Whitelistade? De ska kunna alla regler, kunna roleplaya bra och de ska veta vad de vill med sin karaktär de skapat.

Vad för ansvar känner du att du skulle ha ifall du vore Whitelist Ansvarig? Ansvaret skulle vara att hålla servern bra så inga lallare kommer in med whitelist möjligheter. Jag är medveten om mitt ansvar och jag får inte bedöma fel då det kommer ha effekt på Unive servern.

Hur ser din aktivitetet ut? På vardagarna då det är skola så är jag aktiv 16 till 21 men på onsdagar är jag borta 18 till 19. På helgen är jag aktiv hela dagen, typ 05 till 19 men på söndagar är jag borta 17 till 18. Samma för lov, nu när det är påsklov kommer jag vara aktiv hela dagen också.

Ifall du spelar på en annan server, vilken server är det och ifall du blir Whitelist Ansvarig är du beredd att sluta spela där då? Jag spelar inte på någon annan server.

Finns det något annat som du skulle vilja berätta för oss? Nej.

Tillbaka