Accepterad Pepogaz | Medlem ansökning [bosse]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Pepogaz

Medlem
Meddelanden
82
Reaction score
29
Vad är ditt namn i verkligheten? P

Vad är ditt discord namn? Pepogaz

Vad är ditt födelsedatum? 17 November 2003

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Marko Nilsoon han är 42 år och är född och uppväxt i Strängnäs. Hans barndom var helt normal och helt utan problem, men Markos föräldrar gick bort när han var cirka 25 år detta tog på honom hårt då han inte hade några pengar för att kunna behålla huset han ärvde av sina föräldrar och blev sedan vräkt i samma veva tappade han även sitt jobb och hade då ingen inkomst. Så han hamnade på gatan. Några år senare när han bodde på ett akutboende sparade han ihop pengar för att kunna köpa en mobil. När han väl hade mobilen började han göra TikToks och Musik han tjänade pengar på det så han kunde få ihop sitt liv pågrund av detta och han flytta sedan till Unive staden.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Utvecklad social och rolig rp. Kan även bidra med bra polis rp då jag har varit polis tidigare under en längre tid på servern.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att man inte alltid ska spela för att vinna. Tex som polis ska man inte alltid pita och skjuta bilar/folk vid butiksrån bara för att få de överstökat och vinna scenariot utan att man ska dra ut på det och göra ett jakt scenario utav det så kriminella har chans att komma iväg.

Hur hittade du Unive? Jag och en kompis hitta den tillsammans i server listan när vi leta efter en server att spela på

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka