Accepterad Pepogaz | Medlem ansökning [´ville440]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Pepogaz

Medlem
Meddelanden
82
Reaction score
29
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/id/Pepogaz/

Vad är ditt namn i verkligheten? Philip

Vad är ditt discord namn? Pepogaz#5259

Vad är ditt födelsedatum? 18 December 2003

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Philip Russell han är 20 år gammal, uppväxt i England och flyttade till Sverige med sina föräldrar när han var 3 år. Han är väldigt intresserad av Bilar, Motorcyklar och allt som har med motorer att göra. Han har även en sak för sig det är att vara väldigt perfekt och planerad när han ska utföra saker han är även väldigt aggressiv och tappar temperamentet och någon är kaxig mot honom eller sina kompisar. Under tidig ålder kom han i kontakt med det kriminella eftersom han bodde i ett sämre område där det var mycket knark, slagsmål och knivhuggningar på gatorna. Hans uppväxt var dålig pågrund av hans omgivning, det gick även dåligt för han i skolan och hans föräldrar kastade ut honom när han var 16år så han tvingades bo ute och när han bodde på gatan träffade han Lukas. Lukas blev en nära vän till Philip under tiden dom bodde ute tillsammans. Men efter ett tag började dom bråka väldigt mycket efter en kväll då de båda var påverkade av droger. Så de slutade träffa varandra och de splittrades helt.
Så Philip gick själv på gatorna i sin stad. Men något år efter tog han sig till grannstaden för att se om hans liv kunde bli bättre där och det lyckades han med för att där träffade han Lukas igen som hade fått ett mycket bättre liv genom att gå med i en motorcykel klubb kallad Sons Of Anarchy. Philip blev väldigt intresserad av att gå med där efter Lukas berättade om hur allting funderade inom klubben. Philip började sedan känna dom högre uppsatta i klubben och blev erbjuden en plats i klubben efter att han hängt med dom i gänget ett tag.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? Jag har varit medlem tidigare i 6 Månader utan att bli bannad och jag har även varit servervakt i 4a månader och kan alla regler utantill.

Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? Eftersom att den har högst spelarantal och den har högst RP beroende mot alla andra svenska serverar som finns just nu och för att alla mina kompisar spelar här på Unive.

Hur hittade du Unive? Hittade den med en kompis för 6 Månader sedan och fastnade helt

Vad har du för mål med ditt rollspel? Främst för att ha kul med mina andra kompisar och för att kunna bidra med bra ohc rolig rp för resten av servern

Vad har du som mål att uppnå på Unive? Mina mål har jag egentligen redan uppnått innan på min andra karaktär och det vara att gå med i Polisledningen och bli Enhetschef Polisflyget.
Men annars har jag mål med att bara ha kul.

Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? Nej endast Unive.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka