pepepopo head | Whitelist ansökning {Alex / Goggle}

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

pepepopo head

Icke Medlem
Meddelanden
5
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561199057413462/

Vad är ditt namn i verkligheten? Felix

Vad är ditt discord namn? Covid#0019

Vad är ditt födelsedatum? 24 Maj 2006

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Isak Svensson och är 20 år gammal. Han växte upp i Göteborg som tonåring, hans familj var väldigt fattiga men var ändå en glad och trevlig familj. Oftast när någon är elak mot honom så visar han inte sina känslor utan bara sätter ett stort sträck över det, han är ganska van att folk är elaka mot honom för redan som liten var han mobbad eftersom han var fattig. Hans intressen är bilar och motorcyklar för när han bodde i Göteborg så såg han ofta coola bilar och då börja han gilla det mer och mer och tillslut fick han intresse av det.

Varför ska just du bli whitelistad? Jag är bra på rp, ja kör seriöst och är rätt mogen. Jag vill va med i communityt och rp:a för personerna som rp:ar på multistaden är sköna och snälla. Jag gillar också att rp:a väldigt mycket vilket bidrar att ja kommer rp:a på en bra nivå. Jag har kört många spel och detta var ett ja fastna för så det är därför jag är aktiv ofta.

Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? Det är en bra server som jag vill satsa på för alla andra servrar är oseriösa, ja vill också få whitelist för folket på denna server är sköna och bra på rp. Staffsen, poliserna, sjuksköterska och dom som jobbar på bilfirman är riktigt schyssta. Vill också satsa på den för den är riktigt bra gjord med polisstation och sånt.

Hur hittade du Multistaden? Gick in på fivem och tog servern längst upp som va multistaden :)

Vad har du för mål med ditt rollspel? Få ett bra jobb, hitta vänner och ha sköna bilar typ.

Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? Nej inte riktigt, testar bara massa olika men alla är oseriösa men inte på multistaden för han inte hittat en enda oseriösa människa än.

Vidare till muntlig intervju i discorden, sätt dig i väntar på intervju så kommer vi ta den så fort som möjligt. Lycka till

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka