Nekad pepefrog23 | Whitelist ansökning[Papa smurf]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

pepefrog23

Icke Medlem
Meddelanden
8
Reaction score
0
Användarnamn: pepefrog23

Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198328255964/

Vad är ditt namn i verkligheten? Mahmoud

Vad är ditt discord namn? pepefrog23#0581

Vad är ditt födelsedatum? 20 Mars 2002

Berätta om din karaktär. Jag är en 30årig man som kommer från en fattig stad och en fattig familj, flyttade till multistaden för att starta ett nytt liv och bli miljonär. Efter det så ska jag återvända till min stad och familj för att ge mycket av pengarna som jag har tjänat i hopp, till min familj och till de som bor där. mitt mål är att jobba som polis i framtiden.

Varför ska just du bli whitelistad? Jag vill bil whitelistad för att få möjligheter att jobba och göra saker som jag inte kan göra när jag är ej whitelistad.
Jag vill också kunna uppgradera min karaktär och komma längre i livet. Jag är också väldigt erfaren på rp. jag kanske inte har så många timmar så jag jag dock kollat väldigt mycket på rp gameplay och jag kan de flästa reglerna.

Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? Jag vill bil whitelistad för att få möjligheter att jobba och göra saker som jag inte kan göra när jag är ej whitelistad. Jag vill också kunna uppgradera min karaktär och komma längre i livet. Jag är också väldigt erfaren på rp. jag kanske inte har så många timmar så jag jag dock kollat väldigt mycket på rp gameplay och jag kan de flästa reglerna. Jag är ochså väldigt positiv och jag gillar att hjälpa nya spelare att komma in i rp och börja spela på riktigt. jag vill vara white listad för att jag vill skaffa jobb och kunna få alla saker man får när man är white list. jag vill också vara white listed för att det hjälper min karaktär och det fortsätter med min berättelse

Hur många timmar har du på FiveM? runt 50 timmar

Hur hittade du Multistaden? jag och mina vänner ville hitta en bra stad att starta våra liv och multistaden välkomnad oss och vi känd att detta var en väldigt rolig och bra värld.

Har du tidigare blivit bannad här eller på någon annan server? jag har blivit bannad engång, men jag gjorde en banöverklagelse och den blev godkänd,

Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? jag spelade men just nu så spelar jag bara på multistaden.

Vidare till intervju, Intervjun kommer hållas på discorden! Lycka till

Senast ändrad:
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka