Nekad Pepe | Chef-jobb ansökan [securitas-chef] [peak.fx]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Pepe

Medlem
Meddelanden
20
Reaction score
2
Vilket chef-jobb vill du ansöka till? Jag vill ansöka till securitas.

Vad heter du IRL? Gustav

Vad heter du på discord? pepe_on_top

Hur gammal är du? 12 fyller 13 i år

Hur länge har du spelat på Unive? Började 2022 och kom tillbaka i januari eller februari

Hur rollspelar du på servern? Laglig

Hur kommer du att utveckla jobbet? Jag kommer att försöka höja aktiviteten så att folk blir aktiva. Jag kommer också hålla flera möten och prata om det om aktiviteten blir dålig. Jag kommer att se till att rekryterarna anställer och jag också. Jag vill ha flera inom jobbet och att alla är aktiva. De som inte är aktiva så kommer jag ge de varningar så de vet att de kan få sparken om de fortsätter. Sen vill jag att alla dokumenterar efter de har gett någon roll. Annars kommer jag att ta åtgärder sen vad det blir får jag se sen. Jag vill också att ledningen ska vara kompetenta och göra sina jobb bra. De ska också göra mycket ledningsjobb och sådant. Sen kommer jag att ha både vanliga möten för alla men också ledning och rekrytering möten. Sen kommer jag också att hålla upphöjningsmöten för de som jobbar.

Vilka erfarenheter har du inom jobbet? Jag kan typ allting och jag har jobbat som ledning i securitas förut för några år sedan. Jag kan TTTT och våldstrappan. Nödvärn osv. Jag har mycket erfarenhet och jag kan verkligen jobba bra och vet att jag hade kunnat vara chef inom securitas. Jag vet hur man styr och fixar saker. Jag kommer att hjälpa till så mycket som möjligt. Jag vet hur panelen funkar och har använt den jätte mycket inom flera jobb. Jag har varit ledning på flera jobb än bara securitas. Jag tror att min erfarenhet kommer vara bra här för securitas. Jag vet också hur hela f6 menyn funkar om inte den är ny men det borde jag veta. Sen vet jag också hur man tacklar och tar ut bilar. Jag vet också att om någon tar ut pengar från jobb panelen så kommer jag ta bildbevis, skicka till jobb ansvariga och kommer att blacklista från jobbet. Sen efter det så får jobb ansvariga och staffs lösa p ban.

Hur ofta kommer du vara inne? 1-3 timmar på vardagen.
2-5 timmar på helgen

Skulle du fortsätta och spela på serven ifall du inte blir chef? Ja det kommer jag.

Spelar du för tillfället på någon annan server än Unive? Nej

Har du läst våra Regler? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka