Nekad Peo | Medlem ansökning {Wille#6958}

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Peo

Icke Medlem
Meddelanden
1
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/id/ammonke/

Vad är ditt namn i verkligheten? Leo

Vad är ditt discord namn? Peo#1268

Vad är ditt födelsedatum? 25 Juni 2005

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Abdi Kareem han är 20 år gammal och han är ifrån Iran, Han blir sur enkelt och är väldigt paranoid, Gillar inte att följa lagen och gillar att stjäla saker. Han vill försöka bli bättre som en person med att få ett bra jobb och ett hus.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? Vill försöka bidra till servern på mitt sätt. Ser ut att vara väldigt många fördelar att bli medlem så jag kan rpa bättre och bidra mer.

Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? Ser ut att vara en av dom bättre serverna i sverige. Bra plugins och sköna spelare som gillar att rpa.

Hur hittade du Unive? En vän sa till mig att vi borde köra på unive och så gjorde vi det i några timmar och sen har jag fortsätt att köra på unive

Vad har du för mål med ditt rollspel? Kunna vara en annan person och göra grejer som jag inte skulle kunna på riktig, Ha kul med andra spelare och vänner.

Vad har du som mål att uppnå på Unive? Ha roligt och umgås med vänner och andra spelare.

Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? Nej kör mest på unive

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka