Accepterad penzz | Ban Överklagan [Ralle]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

1k.Zippy

Medlem
Meddelanden
96
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/id/Kaggen322/

Ditt Hex-ID: 11000013e6706bd

Vad är din discord tagg? Penzz1

Vem var det som bannade dig? Gaby_BS19 hon är inte staff längre.

Bild på banmeddelande: Skärmbild 2024-04-15 211324.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För att jag dumpade en kropp utan kidnappning scenario, och ja det var fel, och jag ångrar mig jätte mycket och jag är hemskt ledsen för jag gjorde de och jag önskar att man kan spola tillbaka tiden

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. jag och mina polare åkte till hamnen då vi är 64 och vi äger hamnen och han såg nån person som jag vetefan var och precis innan råkadee han snacka ooc och sen bad en staff han komma support då tog han upp kroppen och åkte sen efter en bit så gick bilen sönder och han sa dumpa bara kroppen då tog jag kroppen och dumpade och det var så himla dumt av mig och jag vet att man inte ska göra som någon säger alltså och det var så så så himla dumt av mig och jag förstår mitt misstag och jag ångrar mig så otroligt mycket och det kommer aldrig ske igen, och det var mitt fel och jag fattar inte ens själv varför jag gjorde de, det var så onödigt av mig att bara göra de och jag fattar inte hur dum jag kan vara att jag gör de och jag ångrar mig så otroligt mycket.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Nej, den var inte felaktig och det var så dumt av mig att bara dumpa han, jag kunde tagit honom till sjukan eller bara låta han vara, jag ångrar mig så himla mycket.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag har blivit bannad tidigare för vdm, det kom en liten grabb som sprang mitt på motorvägen så när jag körde min dåliga snabba bil så kom han mitt i vägen så jag råkade köra på honom och då blev jag bannad för vdm!

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Ja, Jag kunde bara struntat i han eller ta han till sjukhuset istället för att dumpa honom och det var fel av mig och det kommer aldrig ske igen, och jag önskar en andra chans men jag förstår om jag inte får de, jag ångrar mig så otorligt mycket

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja, jag har lärt mig så mycket och jag förstår mina misstag och detta kommer aldrig ske igen och det kan jag lova!

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka