Nekad penzz | Ban Överklagan [BG]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

1k.Zippy

Medlem
Meddelanden
96
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/id/Kaggen322/

Ditt Hex-ID: 11000013e6706bd

Vad är din discord tagg? Penzz1

Vem var det som bannade dig? Gaby_BS19

Bild på banmeddelande: Skärmbild 2024-04-15 211324.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För att jag dumpade en kropp utan kidnappning scenario, och ja det var fel, och jag ångrar mig jätte mycket

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag och min polare åkte vid hamnen och skulle kolla runt då deet är ett område där som 64th brukar äga. Vi åkte ner ditt och sen dagen tidigare hade jag blivit kickad, fast jag får fofarande hänga med dom. Iaf så såg jag han det var han som gjorde att jag blev kickad ljög massor så jag blev kickad och sen har han varit så himla dryg och hållit på och hetsat så jag hatade honom. Så de började att min polare skulle ta honom till sjukan fast då gick bilen sönder efter vi hade åkt där ifrån. När han lagade så dumpade jag personen för jag hatade honom, och ja det var så himla dumt av mig och kommer aldrig ske igen jag ångrar mig så himla mycket.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Nej, den var inte felaktig och det var så dumt av mig att bara dumpa han.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag har blivit bannad tidigare för vdm, det kom en liten grabb som sprang mitt på motorvägen så när jag körde min dåliga snabba bil så kom han mitt i vägen så jag råkade köra på honom och då blev jag bannad för vdm!

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Ja, Jag kunde bara struntat i han eller ta han till sjukhuset istället för att dumpa honom och det var fel av mig och det kommer aldrig ske igen.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja, Det kommer aldrig ske igen och jag förstår mina misstag och den var inte felaktig.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka