Nekad Pennan69 | Whitelist ansökning (Simon)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Pennan69

Icke Medlem
Meddelanden
26
Reaction score
3
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561199004639709/

Vad är ditt namn i verkligheten? Robin Johansson

Vad är ditt discord namn? Pennan69#1762

Vad är ditt födelsedatum? 22 Juli 2007

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Adam Stark och är 28 år gammal han har haft en dålig uppväxt med mycket bråk i familjen.
Han har jobbet i kassan på ica i 6 år och har även jobbat som potatis plockare på sin farfars farm.
Nu söker han nya möjligheter i Unive.
Han är vältränad,snygg,ödmjuk,snäll men samtidigt väldigt sträng.
Adam är en man som är väldigt intresserad i träning,historia,fotboll och bilar.
Han favorit lag är Fc Bayern Munchen och stötar dem i vårt och tort.
Adams favorit mat rätt är tacos med en redbull till.
Adam var också väldigt duktig i skolan och var en av dem bästa i sin klass.
Efter en utekväll när han skulle hem så krockade han och sina polare och Adam fick livshotande skador men som tur är överlevde han med några skador.
Nu söker han Fru att dela sin kärlek med och eventuellt skaffa barn.
Förutom fru söker han nu vänner att ha roligt med.

Varför ska just du bli whitelistad? För att jag är en erfaren rp spelar med 400 timmar i bagaget och kommer nog bli väldigt många mer. Jag kan även reglerna och spelar rp för att ha roligt och utvecklas och inte bara för makt och pengar.

Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? Ja för att jag tycker servern är bra och har en bra rp nivå och att servern hanteras bra av staffs osv. Vilket jag inte hittat på någon annan server.

Hur hittade du Unive? Jag hittade unive genoma att jag frågade runt lite personer och dem tipsade mig om Unive.

Vad har du för mål med ditt rollspel? Att utvecklas och att bidra till bra rp och scenarion

Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? Jag har spelat lite på roayl crew,black rose där jag var whitelistad.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka