Accepterad Pennan69 | Whitelist ansökning [Amos] [Deeney]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Pennan69

Icke Medlem
Meddelanden
26
Reaction score
3
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561199004639709/

Vad är ditt namn i verkligheten? Robin Johansson

Vad är ditt discord namn? Pennan69#1762

Vad är ditt födelsedatum? 22 Juli 2007

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Adam Stark som är 28 år gammal.
Han kommer från en familj med mycket bråk och stök, efter att han bott hemma i Ystad i 21 år flyttade han till en annan stad där han började jobba på ica.
Men efter 6 år valde han att satsa stort och bli en investerare i aktier så slutade han jobba på ica.
Han är Stark,Vältränad,smart och snäll.
Hans intressen är historia,fotboll och att träna, hans favorit fotbolls lag är bayern munchen och har hejat på dem sedan han var 7 år gammal.
Han tränar varje dag i en timme.
Han letar även efter en fru att dela sin kärlek med.

Varför ska just du bli whitelistad? För att jag är erfaren inom rp med över 400 timmar och att jag rpar för bra scenarion och att ha roligt och inte makt och pengar.
Jag vet även alla regler och hur servern fungerar och tycker att det finns bra rp:are och staffs osv.

Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? Ja för att jag tycker servern är bra och har en bra rp nivå och att servern hanteras bra av staffs osv. Vilket jag inte hittat på någon annan server.

Hur hittade du Unive? Jag hittade servern innan den hete unvie och jag har spelat väldigt mycket på den.

Vad har du för mål med ditt rollspel? Att utvecklas och bli som dem bästa rp:arna och att skapa bra scenarion och en hög rp nivå och inte att spela för makt och pengar.

Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? Jag har spelat lite på roayl crew,black rose där jag var whitelistad.

Tillbaka