Nekad Pennan69 | Chef-jobb ansökan - avbryt [Christoffer Wanzel]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Pennan69

Icke Medlem
Meddelanden
26
Reaction score
3
Vilket chef-jobb vill du ansöka till? Qpark

Vad heter du IRL? Robin

Vad heter du på discord? Pennan69#1762

Hur gammal är du? 13

Hur många timmar har du på Fivem? 400

Varför vill du just bli chef på det jobbet? För att jag känner att qpark är ett roligt jobb för att man vet aldrig vad som kan inträffa och att man träffar mycket folk och ser till att staden ser snyggt ut.

Vilka erfarenheter har du inom jobbet? Jag har jobba på qpark innan och jag har även kollat mycket på twitch/youtube på folk som arbetar på qpark.

Berskiv din karaktär? Min karaktär heter Arthur Axelsson och är 28 år gammal och är en rättvis men också stäng person.
Arthur kommer från en liten ort i småland och är en stolt smålänning. Hans barndom var bra han hade allt en unge kunde önska sig han skolgång var bra och han var duktig och hade bra betyg.
Arthur intresserar sig i träning,historia och fotboll där hans favorit lag är Bayern Munchen som han har hejat på ända sen han var 6 år gammal.
Han var även väldigt duktig i fotboll själv när han var ung.
Arthur tränar regelbundet varje dag och siktar mot att få en bra kropp och att må bra.
Efter att ha gått klart skolan började han jobba på tv4 som kameraman han jobbade där i 6 år innan han bestämde sig för att ta ett stort steg i hans liv som var att han skulle starta ett eget företag det gick inte som planerat och nu söker han desperat efter ett nytt jobb helst högre uppsatt.
Arthur letar även efter en fru att dela sin kärlek med och ev skaffa barn i framtiden.

Hur ofta kommer du vara inne? Varje dag från 16:00-22:30 på vardagar och på helger betydligt mycket mer.

Skulle du fortsätta och spela på serven ifall du inte blir chef? Ja om jag inte skulle bli chef skulle jag fortfarande spela på servern men då kanske sikta på andra mål.

Spelar du för tillfället på någon annan server än Unive? Nej

Har du läst våra Regler? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka