Accepterad Pennan69 | Ban överklagan [SvampBob]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Pennan69

Icke Medlem
Meddelanden
26
Reaction score
3
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199004639709/

Ditt Hex-ID: 11000013e3fe1dd

Vad är din discord tagg? Pennan69#1762

Vem var det som bannade dig? Wagner

Hur lång tid var din ban? 24 timmmar

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Skärp dig

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För att jag slog till en person

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag var på party bussen utanför Marja Lisa, jag skulle sedan tryck T för att få upp chatten och sedan öppna emotemenu så att jag skulle kunna dansa, men istället för att trycka T kom jag åt R knappen av misstag och jag rykade slå till en person, sedan skrev jag i lokal ooc missclick och sa att jag fick ett ticks rykk och bad om förlåtelse

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Asså att slå någon utan anledning är inte felaktigt, men med tanke på att det var missklick så är det felaktigt med tanke på hur många gånger det händer varje dag.

Hur många tidigare avstängningar har du? 2

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Min första ban var precis när jag började spela fivem och jag och min polar var i en polisjakt och sedan svängde vi på ett orealistiskt sätt, andra gången hände exakt samma sak som hände med missclick.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Ingen anning med tanke på att det var ett misstag

Har du lärt dig någonting efter din ban? ja jag kommer att göra på annorlunda sätt genom försöka tänka på att inte göra några fler misstag

Har du läst våra regler? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka