Accepterad Penna | Medlem ansökning [Olizz]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Penna

Icke Medlem
Meddelanden
12
Reaction score
5
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198796584246/

Vad är ditt namn i verkligheten? Nova

Vad är ditt discord namn? ᎦᏬፈᏦ ፈᏗᏁፈᏋᏒ#1691

Vad är ditt födelsedatum? 20 Juli 2021

Berätta om din karaktär. Nova Andersson är 27 år gammal. Född och uppvuxen i Oslo. Som ung bodde hon bara med sin mamma för att hennes pappa avled i en bilolycka innan Nova var född. Nova hade det dåligt ställt och kände sig tvungen att hjälpa sin mamma. Så hon började jobba som städerska på sin skola. Pengarna hon fick från sitt jobb hjälpte inte mycket, så hon ännu en gång behövde tänka ut ett nytt sätt för att tjäna pengar. Nova fortsatte plugga och genom tiden börjat träffa nya kompisar. Hon undrade alltid hur hennes kompisar hade råd med så fina kläder och kunde köpa allt de ville ha. Och desto närmare hon kom till dessa vännerna, ju mer fick hon reda på. Det var så att de nämligen langade droger. Eftersom att Nova var så desperat efter pengar tänkte hon att hon kanske skulle haka på sina kompisar. Det gick bra ända tills hon blev påkommen med droger i väskan. Hon fick 4 års fängelse och i fängelset hörde hon om staden Unive. Hon hade hört att det fanns många möjligheter. Så efter att hon kom ut flyttade hon direkt till Unive för att vända om' sitt liv.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? För att jag är en erfaren spelare inom rp o vet precis vad jag gör. Kan alla grundregler o vet precis vad som gäller när man går in på en rp server.

Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? Alla mina kompisar spelar på Unive & jobbar på jobb jag inte kan delta i för att jag är icke medlem.

Hur hittade du Unive? Min syrra rekommenderade den.

Vad har du för mål med ditt rollspel? Att bli bättre på att rp'a samt skapa en massa sköna scenarion med nya personer. Det jag personligen förväntar mig när jag loggar in på en FiveM server är ju roliga scenarion som inte behöver innebära kriminalitet/vapen etc. Tänker ju att man kan ha kul ändå! Sen så lite ibland är det ju roligt att pilla på utlösaren

Vad har du som mål att uppnå på Unive? Jag är egentligen bara här för att ha kul. Har inga "mål" med denna servern direkt.

Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? Nope. Detta är min första server på länge.

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja

Tillbaka