Accepterad pellizzz08 | Whitelist ansökning [psykopat]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Larsson999

Icke Medlem
Meddelanden
46
Reaction score
3
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561199121789403

Vad är ditt namn i verkligheten? pelle

Vad är ditt discord namn? Larsson148#7258

Vad är ditt födelsedatum? 22 Oktober 2007

Berätta om din karaktär. Gustav Larsson är 29 år gammal och bor i Stockholm. Gustav var en glad kille tills han började på skolan då alla började mobba honom för hans utseende. Gustav sa till sina föräldrar varje dag jag vill inte gå till skolan men dom sa du måste gå till skolan. Gustav hade det jobbigt hela grundskolan men det började bli bättre när han började på gymnasiet som han bara gick ett halvår på. När Gustav hade slutat på gymnasiet så började han hänga med fel personer och dom personerna höll på med kriminella saker vilket han också började göra då med dom. Gustav började jobba som en springpojke redan vid 16 års åldern. Gustav hade inga bra betyg i skolan heller han hade precis så han klarade sig från att gå om klasser. Gustav satt alltid och kollade på tips till hur man rånade butiken på rasterna för hans familj hade dåligt med pengar. Gustav var den enda i klassen som inte hade någon att vara med så han satt alltid själv på en bänk vid skogen och ibland kom mobbarna och spottade på han. När Gustav var 21 år tänkte han ifall han kanske skulle gå en utbildning och skaffa jobb för att komma ur det kriminella livet men det gick inte så bra. Gustav började istället röka på och ta droger och dricka en massa alkohol på kvällarna och han blev snabbt jätte våldsam. När Gustav var 23 år skaffade han tjej som han brukade vara med men han låg ändå med en massa andra tjejer och våldtog vissa av dom ifall att dom inte vilja ligga med han. Gustavs tjej trodde ingenting sånt här om om Gustav och när någon sa det till hon trodde hon inte på dom tills hon fick bevis och han började misshandla henne och våldta hon. Miranda som var Gustavs tjej tänkte ringa polisen men då började Gustav bli jätte våldsam och hotfull och det slutade med att han slängde ner hon från balkongen.
Gustav hade misshandlat Miranda innan och det var blod i hela lägenheten och grannarna ringde polisen och sa att det låg en kvinna nere på backen och när polisen kom så sa dom att hon bodde i 27C och polisen gick dit. Inne i lägenheten befinner sig bara Gustav och han har precis hunnit torka bort allt blod och slängt alla handdukar i en tvätt. När polisen börjar genomsöka Gustavs lägenhet så hittar dom inga handdukar och frågar vart dom är och han svarar Miranda skulle gå iväg med dom men hon kom inte tillbaka. Gustav blev misstänkt för mord och började må dåligt så han började ta ännu mera droger för att han kommer som till en egen värld då när han tar droger och då mår han bra men blir hotfullt och kan inte kontrollera sin kropp och vad han gör. Gustavs intressen var att hålla på med snabba bilar och hålla på med droger och när han höll på med droger så tjänade han mycket pengar.
Gustav hade oftast ingen registreringsskylt på och körde 320km/h ifrån polisen i sin trimmade bil.

Varför ska just du bli whitelistad? Jag kommer att bidra med att skaffa ett jobb och hjälpa folk och eftersom jag är online ganska mycket så behöver inte folk vänta för jag är (vaken) väldigt ofta. Jag skulle ha jobbat som någon slags mekaniker för att laga/fixa fordon eftersom det är mitt största intresse att hålla på med bilar. Ifall jag får ett jobb som mekaniker så kommer jag bidra med väldigt mycket för alla medborgare får hjälp med t.ex laga bilar snabbt. Ifall jag inte får ett jobb som mekaniker så kommer jag ansöka till ett annat jobb där man hjälper andra i staden.

Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? För att jag ska kunna göra saker som hjälper alla medborgare i staden. Det är kul att få mer tillgångar till mer saker som gör att jag kan skaffa jobb och hjälpa andra personer.

Hur hittade du Unive? youtube

Vad har du för mål med ditt rollspel? Att ha så kul som möjligt och att det ska vara så likt verkligheten som möjligt. Jag vill att alla ska följa reglerna så det blir som verkligheten och då blir roligare för alla.

Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? Nej, Jag spelar bara på unive för att de är den bästa roleplay servern.
 
Tillbaka
Top