- Meddelanden
- 46
- Reaction score
- 3
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199121789403
Ditt Hex-ID: 1100001453b71db
Vad är din discord tagg? Larsson148#7258
Vem var det som bannade dig? ~goggle
Hur lång tid var din ban? denna avstängning kommer gå ut om 60 minuter.
Var är du bannad? FiveM Servern
Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Disconnected by server: En av Unives Servervakter har tillfälligt stängt av dig från servern, denna avstängning kommer gå ut om 60 minuter. Anledning: kör snöskoter på sommar / asfallt ~goggle
Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? jag körde snöskoter.
Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. jag hade bytt två bilar mott en snöskoter och sen åkte jag till piren och skulle sälja den men jag viste inte att man inte fick köra den för jag fick den av en kille och aldrig hört talats om den.
Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. det var jag som gjorde fel viste inte man fick köra den.
Hur många tidigare avstängningar har du? 3
Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. jag sparkade på bilar, dödade med jaktvapen, spamma meko skulle inte dödat och inte sparkat och inte spammat.
Hur hade du kunnat gjort annorlunda? inte byta mina bilar mot den
Har du lärt dig någonting efter din ban? ja, inte köra snö skoter
Har du läst våra regler? Ja
Ditt Hex-ID: 1100001453b71db
Vad är din discord tagg? Larsson148#7258
Vem var det som bannade dig? ~goggle
Hur lång tid var din ban? denna avstängning kommer gå ut om 60 minuter.
Var är du bannad? FiveM Servern
Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Disconnected by server: En av Unives Servervakter har tillfälligt stängt av dig från servern, denna avstängning kommer gå ut om 60 minuter. Anledning: kör snöskoter på sommar / asfallt ~goggle
Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? jag körde snöskoter.
Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. jag hade bytt två bilar mott en snöskoter och sen åkte jag till piren och skulle sälja den men jag viste inte att man inte fick köra den för jag fick den av en kille och aldrig hört talats om den.
Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. det var jag som gjorde fel viste inte man fick köra den.
Hur många tidigare avstängningar har du? 3
Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. jag sparkade på bilar, dödade med jaktvapen, spamma meko skulle inte dödat och inte sparkat och inte spammat.
Hur hade du kunnat gjort annorlunda? inte byta mina bilar mot den
Har du lärt dig någonting efter din ban? ja, inte köra snö skoter
Har du läst våra regler? Ja