- Meddelanden
- 46
- Reaction score
- 3
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199121789403
Ditt Hex-ID: 1100001453b71db
Vad är din discord tagg? Larsson148#6666
Vem var det som bannade dig? vet ej
Hur lång tid var din ban? permanent
Var är du bannad? Discord servern
Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? reason: Unspecified
Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För att min kompis skrev H*RA ordet. Och unive gillar inte olämpliga ord.
Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Min kompis va hemma hos mig och skrev H*RA ordet i ooc chatten sen så skickade han ut en annan dc server till kinesen sen så sa han till Staffs och sen när jag skulle berätta till dem så trodde dem inte på mig.
Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Min kompis gjorde fel. Jag gjorde också fel för jag lät han röra min dator.
Hur många tidigare avstängningar har du? Inga alls
Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. inga dc ban
Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Inte låtit han komma hem till mig.
Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja, inte låtit han komma hem till mig
Har du läst våra regler? Ja
Ditt Hex-ID: 1100001453b71db
Vad är din discord tagg? Larsson148#6666
Vem var det som bannade dig? vet ej
Hur lång tid var din ban? permanent
Var är du bannad? Discord servern
Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? reason: Unspecified
Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För att min kompis skrev H*RA ordet. Och unive gillar inte olämpliga ord.
Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Min kompis va hemma hos mig och skrev H*RA ordet i ooc chatten sen så skickade han ut en annan dc server till kinesen sen så sa han till Staffs och sen när jag skulle berätta till dem så trodde dem inte på mig.
Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Min kompis gjorde fel. Jag gjorde också fel för jag lät han röra min dator.
Hur många tidigare avstängningar har du? Inga alls
Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. inga dc ban
Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Inte låtit han komma hem till mig.
Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja, inte låtit han komma hem till mig
Har du läst våra regler? Ja