Accepterad pellizzz08 | Ban överklagan [Naounee]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Larsson999

Icke Medlem
Meddelanden
46
Reaction score
3
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199121789403

Ditt Hex-ID: 1100001453b71db

Vad är din discord tagg? Larsson148#7258

Vem var det som bannade dig? -savage

Hur lång tid var din ban? 2 dagar

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Connection rejected by server: Du har blivit avstängd för: halv-ooc ~Savage. Återstår: 1 dagar 22 timmar 55 minuter Vill du överklaga din avstängning? Gör det på unive.se

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? vet verkligen inte

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag skulle starta en cruising vid piren sen ser jag att det är en person som kör över massor av människor då gick jag dit för att fråga vad han gör men skulle bara kolla hans id sen ser jag nåt id i luften så jag spamma page down för att kolla sen blev jag bannad.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. felaktig tycker ja för jag kollade bara id.

Hur många tidigare avstängningar har du? 3

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. jag sparkade på bilar, jag döda med jaktvapen, spamma meko, jag skulle inte sparka och inte döda och inte spamma.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? inte kolla id

Har du lärt dig någonting efter din ban? nej

Har du läst våra regler? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka