Nekad PellesPojkvänMio | Medlem ansökning [Deckz]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

PellesPojkvänMio

Icke Medlem
Meddelanden
139
Reaction score
2
Vad är ditt namn i verkligheten? Mio

Vad är ditt discord namn? Mio5193

Vad är ditt födelsedatum? 31 Juli 2010

Berätta om din karaktär. Karaktären i fråga är en vuxen person som har växt upp med sin farsa Elias Corell. Genom åren har Mio lärt sig att vara listig, snabbtänkt och anpassningsbar, vilket har gjort karaktären till en bra karaktär med respekt och realistiska scenarios.
karaktären är vaksam och försiktig i sin interaktion med andra människor. Karaktären är självständig och föredrar att lösa problem på egen hand, men är rädd för att be om hjälp-
När karaktären går med i unive, tar Mio med sig sin respekt och sin förmåga att anpassa sig till nya situationer och scenarios. Karaktären är ambitiös och villig att göra vad som krävs för att klättra uppåt i servern för att vara aktiv och så, men är också medveten om att det finns faror och fiender som måste undvikas eller bekämpas på vägen.
Karaktären har en stark vilja och är ofta beslutsam i sitt handlande. karaktären inte bitter eller uppgiven, utan snarare driven att skapa sin egen framtid och övervinna sina svårigheter.
.

Vad kan du bidra med till serverns RP? jag bidra med många olika saker till unive som aktivitet och respekt. och jag kan hjälpa till att skapa en mer dynamisk och rolig spelupplevelse för alla.-
Jag kan också hjälpa till att skapa en mer realistisk scenarios
Utöver detta kan jag också roleplaya och agera och interagera med spelarna på olika sätt. eller agera som en viktig pertson i unive
Sammanfattningsvis kan jag bidra med mycket till en rollspelsserver genom min respekt och aktivitet och förmåga att agera som en riktig person i riktiga livet . Jag kan hjälpa till att skapa en mer realistisk och rolig upplevelse för alla personer på servern,

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? attt hjälpa personenn att vinna i ett scenario, istället för att göra sitt egna scenario och skita i sitt scenario
det hätr kan användas inom olika typer av roleplay spel, genom att spela för de så kan man skapa en mer realistik, rolig och rättvis upplevelse i spelet. där alla parter känner sig respekterade och sedda. De kan också bidra till att förbättra spelet och sammanbetet mellan spelarna och skapa en mer positiv och inkluderande scenarios på unive eller spelet.
Att spela för motpartens vinst kräver en öppen och respektiv attityd, där man är villig att jobba tillsammans och försöka förstå motpartens behov och mål.

Hur hittade du Unive? Jag hittade Unive på FiveM. och kompisar tippsade mig

Nekad, Nyligen unbannad från pban
Ansök igen på fredag :)

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka