Nekad PellesPojkvänMio | Ban Överklagan [Lillavillekulla]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

PellesPojkvänMio

Icke Medlem
Meddelanden
139
Reaction score
2
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561197990514673/

Ditt Hex-ID: 110000101cd8ff1

Vad är din discord tagg? Mio#5193

Vem var det som bannade dig? LillaVillekulla

Hur lång tid var din ban? 20 DAGAR

Var är du bannad? FiveM Servern

Bild på banmeddelande: Skärmbild 2023-04-01 143738.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För att min kompis blev slagen jätte många gånger av en person med osynliga ben och o realistik karkaktär. . Sen gjorde jag hämnd och körde över han..

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Min kompis blev nedslagen av en person med osynliga ben och sen körde jag på han för att ge hämnd. Han slog min kompis för ingen anldening, alltså RDM Och sen sparkade han på han när han var nere på marken alltså också RDM och han blev inte bannad. min kompis gjorde ingenting heller så det var RDM att han slog min kompis.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Det vet jag inte för att min kompis blev RDMad och han blev inte bannad för det, sen gjorde jag hämnd och körde på personen:

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Ja jag har lärt mig om mian tidigare bans.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Inte köra på person alltså inte Göra hämnd och förlora scenariot. Riktigt dumt av mig.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Japp! Inte köra på personer när de RDMar.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Aa. . Kommer aldrig hända igen det jag gjortde.

Vi två har pratat lite om detta och jag vet att du har lärt dig av denna bannen. Jag kommer inte ta bort bannen men jag kommer att korta ner den

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka